Ga naar inhoud

nVidia GeForce GT 220


Cujo

Aanbevolen berichten

Nu begon vandaag de configuratie ook in normale modus, maar hij ging hier in eerste instantie wel helemaal door. Maar op het eind kreeg ik deze boodschappen :

Ik wil ook nog even toevoegen dat op het moment van de freezes mijn harddisk lampje constant blijft branden.

post-26307-1417704405,976_thumb.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sorry , had ik ook reeds gedaan :

Iets wat ik ook nog wil melden is dat het Fix It center van MS bij mij niet werkt.

Nog iets merkwaardig is dat wanneer ik filmpjes in youtube maximaliseer, dat die filmpjes dan helemaal zwart zijn.

post-26307-1417704406,4258_thumb.gif

post-26307-1417704406,4634_thumb.gif

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtsklik op de opdrachtprompt en kies Als administrator uitvoeren.

Typ het volgende commando in de opdrachtprompt chkdsk C: /F /R en druk op enter.

Er verschijnt nu de volgende tekst in de opdrachtprompt

Het type bestandssysteem is xxxx.

Kan actieve station niet vergrendelen.

Kan Chkdsk niet uitvoeren omdat het volume door een ander proces

wordt gebruikt. Wilt u dat dit volume wordt gecontroleerd

zodra de computer de volgende keer wordt opgestart? (J/N)

Bevestigd dit met J om de controle te starten bij de volgende start en druk op enter.

Waarna de volgende melding.

Dit volume wordt gecontroleerd zodra de computer de volgende keer wordt opgestart.
Sluit de opdrachtprompt en herstart de pc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vrijdag tijd hebt gaan we je HD eens controleren met Data LifeGuard Diagnostics van Western Digital welke je hier kan downloaden.

Pak het bestand uit en rechtsklik op WinDlg.exe en kies Als administrator uitvoeren.

Accepteer de licentie overeenkomst en klik op Next.

In het venster wat opent worden alle HD's weergegeven, dubbelklik op de HD die je wil controleren en er opent een venster met diverse opties.

Selecteer EXTENDED TEST en druk op Start.

De controlevan je HD kan meerdere uren duren afhankelijk van de grootte van de HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kunnen we de harddisk zo goed als uitsluiten.

Heb je al je geheugen eens getest? Mocht dat nog niet gebeurd zijn probeer dan eens het volgende.

Download Memtest86+ en brand de ISO op een cd, start de pc op vanaf deze cd.

Laat de geheugen test eens een nachtje draaien (hoe langer hoe beter) en kijk of dit errors geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.