Ga naar inhoud

nVidia GeForce GT 220


Cujo

Aanbevolen berichten

Deze heb ik ook al gedaan zonder iets te vinden. Geheugen lijkt ook OK.

Ik blijf zelf eerder in de richting van de videokaart of netwerk denken.

Wat ik nog wil toevoegen is een "poging tot verandering" waarna problemen begonnen.

Ik heb een laptop van het werk waarmee ik ook thuis draadloos wilde connecteren, maar dit is niet gelukt.

Ik besloot toen ook om de muis die bij die laptop zat eens te proberen op mijn eigen PC. Dit was een Fujitsu SIEMENS optische muis, dat eigenlijk een Logitech muis van het type (DZL-)M-BZ96C(B) was. Ik heb toen ook een driver hiervoor gedownload.

Toevallig begonnen daarna ook ongeveer de problemen, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het een met het ander te maken kan hebben. Toch wil ik dit even meegeven voor de zekerheid.

Normaal (en momenteel) gebruik ik nog een PS/2-muis van Dell (vorige computer), ook eigenlijk een Logitech, type M-869.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Alle info van jou kant is welkom ;-)

Welke driver voor je muis gebruik je dan nu.

Ga naar Apparaatbeheer rechtsklik op je muis en kies Eigenschappen

Ga naar het tabblad Stuurprogramma

Welk stuurprogramma word er gebruikt?

Heb wel eens problemen gehad met een Logitech driver voor het toetsenbord en kreeg steeds een BSOD.

Het nakijken kan zeker geen kwaad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt enkel en alleen deze ene fout vermeld in je logboeken?

Ik blijf zelf eerder in de richting van de videokaart of netwerk denken.
Videokaart omdat de driver niet geïnstalleerd kon worden, maar waarom verdenk je je netwerk?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt enkel en alleen deze ene fout vermeld in je logboeken?

Wat de systeemfouten betreft wel, maar bij de toepassingsfouten zijn het toch vele verschillende 'fouten' ?

Videokaart omdat de driver niet geïnstalleerd kon worden, maar waarom verdenk je je netwerk?

Videokaart: niet alleen omwille van de driver, maar ook omdat je bij het googelen redelijk wat hits tegenkomt met de combinatie van Nvidia GT220 en 'freezes'.

Netwerk: zie ook de topics http://www.pc-helpforum.be/f168/type-netwerk-voor-draadloze-telenet-verbinding-33607/ en http://www.pc-helpforum.be/f168/broncontrole-toont-veel-tcp-verbindingen-en-33564/. Er is naar mijn beleving veel te veel netwerkactiviteit, zelfs wanneer ik niet aan het werk ben (zie ook de screenprints).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Videokaart: niet alleen omwille van de driver, maar ook omdat je bij het googelen redelijk wat hits tegenkomt met de combinatie van Nvidia GT220 en 'freezes'.
Dat is wel bij de meeste merken en types als je deze ingeeft bij Google, als ik de mijne ingeef in Google krijg je het zelfde 8800GT freezes

Van welke leverancier (Merk) is je grafische kaart?

Heb je de standaard driver die door Microsoft word geïnstalleerd al gebruikt of een driver van de fabrikant?

De netwerkactiviteit die je in het topic aanhaalt zijn de eerste 4 ip-adressen van Facebook 1 ip-adres van Google en 1 ip-adres van Telenet

Wat de systeemfouten betreft wel, maar bij de toepassingsfouten zijn het toch vele verschillende 'fouten' ?

Wat je kan doen is je logboek voor Systeemfouten en Toepassingsfouten te wissen door er rechts op te klikken en kies Logboek wissen hierna krijg je de melding dat je het logboek kan opslaan voor het gewist wordt kies dan Opslaan en wissen waarna je en locatie kiest en een gepaste naam waarna het oude logboek wordt opgeslagen en gewist.

Als je systeem nu een keer hangt kijk je gelijk hierna eens in je Windows logboeken naar een fout.

Zo krijgen we misschien een lijn en idee wat de freezes van je systeem veroorzaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel bij de meeste merken en types als je deze ingeeft bij Google, als ik de mijne ingeef in Google krijg je het zelfde 8800GT freezes

Ja, daar heb je wel een punt. En alleen problemen worden gemeld, en zaken die goed werken niet ;-)

Van welke leverancier (Merk) is je grafische kaart?

Asus ENGT220

Heb je de standaard driver die door Microsoft word geïnstalleerd al gebruikt of een driver van de fabrikant?

Hier moet ik even passen voor wat de standaard MS driver betreft. Mijn PC is elders samengesteld. Zelf heb ik enkel drivers van de fabrikant geïnstalleerd. Oh nee, dat is juist, 1x is er een driver update via windows update doorgekomen.

De netwerkactiviteit die je in het topic aanhaalt zijn de eerste 4 ip-adressen van Facebook 1 ip-adres van Google en 1 ip-adres van Telenet?

Is dat dan normaal dat er zoveel open blijft staan ? En ook nog na afsluiten van IE9 ?

Wat je kan doen is je logboek voor Systeemfouten en Toepassingsfouten te wissen door er rechts op te klikken en kies Logboek wissen hierna krijg je de melding dat je het logboek kan opslaan voor het gewist wordt kies dan Opslaan en wissen waarna je en locatie kiest en een gepaste naam waarna het oude logboek wordt opgeslagen en gewist.

Als je systeem nu een keer hangt kijk je gelijk hierna eens in je Windows logboeken naar een fout.

Zo krijgen we misschien een lijn en idee wat de freezes van je systeem veroorzaakt.

OK, zal ik (vanavond, ben nu op het werk) doen.

PS. Onder voorbehoud van internetconnectie, want de voorbije 2 avonden viel telkens mijn internetverbinding weg. De ontvangst was telkens 'Matig', 'Redelijk' of geen. Ik heb een mail gestuurd naar Telenet met de vraag of er de voorbije dagen bij ons in de buurt problemen waren. De automatische modemtest van Telenet gaf alvast geen probleem aan (maar op die moment was er wel juist internetverbinding). Je merkt, het is momenteel wat aanmodderen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na opstarten krijg ik steeds de fout : Gebeurtenis id 3002 : Microsoft Antimalware

In de online info staat de services Msmpsvc en Nissvc dan heropgestart moeten worden ?

Ik merk in Services dat Nissvc op Handmatig opstarten staat. Moet dit soms automatisch zijn ?

---

Als ik beide services op automatisch zet dan krijg ik 2 boodschappen :

Real-timebeveiligingsonderdeel van Microsoft Antimalware heeft een fout aangetroffen en is niet uitgevoerd.

Onderdeel: Gedragscontrole

Foutcode: 0x80004005

Foutbeschrijving: Niet nader omschreven fout

Reden: Het filterstuurprogramma werkt niet zonder een bijgewerkte engine. U moet de laatste definitie-updates installeren om realtime-beveiliging mogelijk te maken.

Real-timebeveiligingsonderdeel van Microsoft Antimalware heeft een fout aangetroffen en is niet uitgevoerd.

Onderdeel: Netwerkinspectiesysteem

Foutcode: 0x80070420

Foutbeschrijving: De service is al gestart.

Reden: Het systeem mist updates die nodig zijn om het netwerkinspectiesysteem uit te voeren. Installeer de vereiste updates en start de computer opnieuw op.

aangepast door Cujo
Herstart met Nissvc op automatisch
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.