Ga naar inhoud

Alles is word...


Tima

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb bericht 20 aangepast omdat ik meer zekerheid wil omtrent de mogelijke oorzaak.

Dus : de eerder geplaatste fix voer je niet uit, maar onderneem de stappen die in bericht 20 staan.

Als je alles uitgevoerd hebt zoals daar beschreven, sluit je de register-editor bovenaan rechts zonder wijzigingen aan te brengen.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de oplossing wacht AUB even voor dat je wat doet, er moet in je dos twee regels gezet worden en dan is je probleem opgelost.

Ik moet even zoeken naar de oplossing ooit een keer opgelagen, heb dit probleem al een keer opgelsot tot volle tevredenheid bij een ander. heb even geduld maar komt er aan.

Groet Theodoor.

Dit is de oplossing.

open command prompt als administrator, right click, run as

admin

and type

assoc .exe=exefile

assoc .lnk=lnkfile

then close command prompt.

all your exe files will be restored to the origional state as well

as lnk files.

Groet Theodoor.

aangepast door theodoor
oplossing gevonden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo allemaal,

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen! Komt natuurlijk erg ondankbaar over, wat ik totáál niet ben.

Ik heb het momenteel even heel druk en maak vanwege dit probleem minder gebruik van mijn laptop.

Ik hoop a.s. weekend tijd te hebben om de problemen met jullie hulp op te lossen.

In ieder geval alvast bedankt voor jullie hulp ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hallo allemaal,

Wilde even mededelen dat het me gelukt is om alle originele pictrogrammen terug te krijgen! Ik heb office verwijderd van mn laptop en alles doet het gelukkig weer gewoon! Nu hopen dat het zo blijft wanneer ik de nieuwe versie ga installeren!

Heeeeel erg bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,

Tima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.