Ga naar inhoud

Flash Player Update


Fredman

Aanbevolen berichten

Ik kreeg vandaag zo een automatische update om mijn Flash Player te updaten (zoals ik wel vaker krijg en ook doe). Maar na de laatste update deze middag flikkeren er op iedere site banners. Ook in de videozone van www.sporza.be staat mijn beeld heel vreemd in de bovenhoek als ik kies voor afspelen en ook fullscreen afspelen werkt niet meer.

Vooral die flikkerende banneers zijn irritant. Bijvoorbeeld op de site www.hbvl.be staat bovenaan een reclamedingetje van Dexia, dat flikkert nu dus en begint helemaal door te flippen zodra ik op die site begin te scrollen.

Kan iemand me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je een tweede browser op je systeem ?...hoe verloopt het daar mee ?...

Breng je Internet Explorer terug naar zijn basisinstellingen.

Klik op 'extra' --> 'internetopties' en ga dan naar tabblad 'geavanceerd'

Klik onderaan op de knop 'opnieuw instellen', klik nogmaals op 'opnieuw instellen'.

Nadien klik je op 'toepassen' en dan op 'ok'.

Nu herstart je je Internet Explorer.

post-20447-1417704408,4465_thumb.jpg

Je kan de afbeelding vergroten door er op te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Firefox en kijk dan eens of die sites hetzelfde fenomeen vertonen of niet.

Onder Firefox werkt alles perfect. Maar het kan toch niet dat ik nu nooit meer IE kan gebruiken (want op iedere site is er zo wel iets dat staat te flikkeren), niemand die een klinkklare oplossing heeft voor dit probleem.

Alleszins al bedankt. Ik ga het herstelpunt niet gebruiken, eerst de match volgen in Firefox dan maar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.