Ga naar inhoud

Rekenmacine verschijnt spontaan op het beeldscherm


Aanbevolen berichten

Bekijk in Windows 7 (Start/Configuratiescherm/Programma's/Een programma verwijderen) of dat de Google calculator er tussen staat. Dan kan je die verwijderen.

Als je Firefox gebruikt kan je de add ons als volgt uitschakelen:

- Druk op de Alt toets. De menubalk verschijnt. Ga naar het menu Extra en kies Add ons.

- Bij Extenties kan je dan ongewenste add ons verwijderen.

Wil je in Firefox terug van een propere lei beginnen, kan je deze handleiding volgen.

Ben je zeker dat je niet op het symbool rekenmachine klikt op je toetsenbord? Krijg je de rekenmachine van Google of de ingebouwde rekenmachine van Windows 7? Als je getallen opgeeft bij 'zoeken' in Google krijg je als resultaat een soort rekenmachine met het resultaat.

Hebt u dit probleem al lang? U kan proberen om een herstelpunt terug te plaatsen. Hier lees je hoe dat moet. Tenslotte kan het ook malware zijn.

Als bovenstaande methodes niet werken, zeg het dan dan kunnen we testen op malware :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga dit zeer zeker vanavond, als ik thuis kom van mijn werk proberen. ik gebruik internet Explorer 8. ik krijg het ook wanneer ik ergens in een programma begin te tikken, dan staan er wanneer ik het desbetreffende programma wegklik 5 of 6 schermpjes van de rekenmachine achter elkaar op het scherm. ik krijg het alleen als ik tekst intik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekeken bij invoegtoepassingen beheren - staat geen rekenmachine.

Bij programma's staat geen google rekenmachine.

Ik klik niet op het symbool van het rekenmachientje.

Ik gebruik Internet Explorer 8.

Ik krijg de ingebouwde rekenmachine van Windows 7.

Heb herstelpunt gemaakt.

Heb laten scannen met Mailware en Mcaffee.

Terwijl ik deze reactie zit te tikken zie ik dat ik wanneer ik de letters er en ff in tik zie ik bij er de rekenmachine verschijnen en bij de letters ff een scherm met zoekresultaten.

Heb nu inmiddels al wel 20 keer de rekenmachine gehad en 4 keer het scherm met zoekresultaten.

Snap er helemaal niets meer van.

---------- Post toegevoegd om 19:57 ---------- Vorige post was om 19:54 ----------

Toetsenbord: SWEEX - Turbo media KB 980IR+

013090028836

KM 9801PUSXW

KE 03082931

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Dat is een raar verschijnsel. Misschien zit er malware op je computer.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

2. Test eens uit of je het verschijnsel (dus het onbedoeld verschijnen van rekenmachine) ook hebt in veilige modus (F8 drukken tijdens opstarten).

3. Staan je browsers zoals internet explorer of firefox open wanneer je dit verschijnsel hebt?

4. Test eens met een (goedkoop) ander toetsenbord. Heb je dan dit verschijnsel ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.