Ga naar inhoud

PC loopt vast


Aanbevolen berichten

Je kan je HD controleren met Data LifeGuard Diagnostics van Western Digital welke je hier kan downloaden.

Pak het bestand uit en rechtsklik op WinDlg.exe en kies Als administrator uitvoeren.

Accepteer de licentie overeenkomst en klik op Next.

In het venster wat opent worden alle HD's weergegeven, dubbelklik op de HD die je wil controleren en er opent een venster met diverse opties.

Selecteer EXTENDED TEST en druk op Start.

De controlevan je HD kan meerdere uren duren afhankelijk van de grootte van de HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[TABLE]

[TR]

[TD]Test Option:

[/TD]

[TD]EXTENDED TEST[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Model Number:[/TD]

[TD]WDC WD2500JD-00HBB0[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Unit Serial Number:[/TD]

[TD]WD-WCAL71059297[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Firmware Number:[/TD]

[TD]08.02D08

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Capacity:[/TD]

[TD]250.06 GB[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]SMART Status:[/TD]

[TD]FAIL[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Test Result:[/TD]

[TD]FAIL[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Test Error Code:[/TD]

[TD]08-Error was detected while repairing bad sectors.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Test Time:[/TD]

[TD]15:04:00, June 14, 2011[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Dit is het resultaat van de scan en repair.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eindgebruiker kan je zelf je garantie regelen met Western Digital...

Ik deed dat ooit met een externe harde schijf van WD, zie dit (klik er op) topic...je vindt er de ganse procedure in beschreven.

Je kan online (kies daar voor Warranty Check) via het serienummer van je HDD je garantietermijn checken...lijkt me de moeite om te proberen, zeker omdat volgens deze info je pc mogelijk van 2008 zou kunnen zijn?...:hmmmm:

Succes !

aangepast door Asus
correctie + verduidelijking link WD.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben even bezig geweest met het maken van een Back up van m'n schijven +500GB (hiervoor Teracopy gebruikt, goed idee of is er beter op de markt?)

Vooraleer ik kosten begin te maken: hoe kan ik met zekerheid uitsluiten dat het niet om een softwareprobleem gaat maar echt wel om een hardwareprobleem?

Indien software dan ben ik van plan om gehele computer te formatteren en opnieuw te installeren. Voor tweede gebruik (nieuw toestel komt eraan:adore:)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.