Ga naar inhoud

Aankoopadvies nieuwe pc -> vanaf 18/6 in Aldi??


Aanbevolen berichten

Die printer komt al in orde dan, ben ik blij om hoor. De scanner zal ik dan niet meer kunnen gebruiken neem ik aan?

Kheb ook nog een fototoestel van Sony, de DSC-P100, en daar ben ik ook die cd van kwijt maar dat had je al wel kunnen raden zekers ;-)

Nogmaals erg bedankt voor de snelle antwoorden hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Programma voor DSC-P100 kan je waarschijnlijk niet kunnen gebruiken in windows 7

Maar de camera kan je wel aansluiten op windows 7.

De scanner kan je inderdaad niet meer gebruiken maar tegenwoordig is dat niet meer duur.

Dus als ik de camera aansluit via usb op de nieuwe pc zou ik normaalgezien de foto's wel kunnen opslaan op de harde schijf of begrijp ik je verkeerd? Dat is eigelijk het enige dat zou moeten kunnen als het enigzins mogelijk is.

Voor de scanner heb ik iets gevonden via google. Software voor een Lide 60 die aangepast zou zijn naar Lide 50 en om ook te werken op 64-bit Windows 7, enkel afwachten of het wel werkt...

Als ik de reacties lees zou het perfect werken, enkel de toetsen vooraan op de scanner doen het niet meer dan. Heb die in al die jaren nog nooit gebruikt btw.

aangepast door Noahfem7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik de camera aansluit via usb op de nieuwe pc zou ik normaalgezien de foto's wel kunnen opslaan op de harde schijf of begrijp ik je verkeerd? Dat is eigelijk het enige dat zou moeten kunnen als het enigzins mogelijk is.

Dat heb je goed begrepen :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.