Ga naar inhoud

Fout Bij Het Oplossen Van Problemen


Gast SWAT4

Aanbevolen berichten

Dtegisoft bedoelt het volgende:

De LAN is je bekabeld internet.

De driver voor je 64 bit-systeem kan je via deze link downloaden (klik erop), downloaden start automatisch.

Draadloos is je wifi.

De driver kan je via deze link downloaden. (klik erop), downloaden start automatisch.

Installeer de drivers (drivers zijn nodig om je hardware correct te laten werken) en herstart je PC.

knopje forwarden:

Op je laptop heb je meestal een bepaalde toetsencombinatie of een schakelaar om je internet uit te schakelen/ inschakelen.

De eerste link is voor Windows Vista, maar ik heb Windows 7. Heeft u daar ook toevallig een link voor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ok ik ben nog iets aan het downloaden via Torrent, dus ik wacht daar eerst even op voor dat ik de Drivers installeer en de PC opnieuw opstart. Maar even over de map "WLAN_Atheros_v.8.0.0.171_Win7x64" :

post-24814-1417704447,7967_thumb.jpg

Moet ik op "Setup" of "SilentInstall_Driver_Only_Win7" klikken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Sorry voor de late reactie. De download duurde erg lang dus vandaar dat ik zo lang gewacht had.

Maar wat betreft het probleem, toen ik de Setup uitvoerde kreeg ik een Blue Screen Of Death te zien, en was de PC niet meer op te starten zonder de hele tijd het Blue Screen Of Death te krijgen. Ik heb toen Windows ik de Veilige Modus opgestart en een systeemherstel terug gezet.

Alles doet het en is weer normaal, zo ook mijn probleem waarvoor ik dit Topic had gemaakt. Als het mogelijk is zou ik nog wel willen weten hoe het is opgelost, zodat ik het in de toekomst kan voorkomen. Want ik begrijp het namelijk niet dat toen ik een systeemherstel maakte dat het probleem er nog steeds was, en nu ik hetzelfde herstelpunt terugzet dat het ineens is opgelost..

aangepast door SWAT4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt systeemherstel uitgevoerd.

Dat wil zeggen dat je de PC terug zet naar een toestand van op het moment dat je herstelpunt aangemaakt is.

Je probleem op je PC is er pas gekomen na de datum van het herstelpunt.

Daarom zijn die fouten nu niet meer aanwezig.

Als je problemen daarmee opgelost zijn mag je deze discussie sluiten door op de knop "markeer als opgelost" te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je probleem op je PC is er pas gekomen na de datum van het herstelpunt.

Daarom zijn die fouten nu niet meer aanwezig.

.

Nee dat is het juist, ik had mijn systeemherstel gemaakt tijdens het probleem voordat ik de Driver wou installeren.

Zoals u kunt zien in bericht 6 van Strategisoft en bericht 8 van u, vertellen jullie mij dat ik de drivers moet installeren. Zoals u ook kunt zien in bericht 9 van mijzelf, stelde ik voor dat ik eerst nog een herstelpunt zou maken voordat ik de Drivers zou gaan installeren en dat had ik ook gedaan, tijdens het probleem. Daarna voerde ik de Setup uit waarna ik het Blue Screen Of Death te zien kreeg en dus hetzelfde herstelpunt van tijdens mijn probleem heb teruggezet, en dat nu dus het probleem plotseling is verdwenen.

Dus ja, de problemen zijn wel opgelost gelukkig, alleen als het kan zou ik dus willen weten hoe het precies is opgelost zodat ik het later kan voorkomen. Maar als u wilt dat ik de discussie sluit dan zegt u het maar, daar heb ik geen enkele moeite mee hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je iemand gaat kunnen vertellen wat het probleem opgelost heeft als het terug geplaatste herstelpunt van tijdens je probleem is.

Ik ging er vanuit dat het om een herstelpunt ging van voor het probleem.

Heel raar. :rofl:

Want je kan namelijk ook indien aanwezig oudere herstelpunten gebruiken om een herstel te doen.

Je mag de disuccsie gerust open laten en wachten op andere reacties als je dat wil hoor, geen probleem. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zou ook kunnen, alleen voor het probleem had ik tot mijn verbazing geen enkel herstelpunt, terwijl ik 100% zeker weet dat ik ze wel heb gemaakt. Maar goed, gelukkig heb ik er nu ten minste wel een.

aangepast door SWAT4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan gebeuren dat systeemherstel wordt verwijdert door vreemde situatie waarvan ik ook niet de oorzaak weet.

Maar wat je wel kan doen en dan hebt je altijd reserve is een backup maken van register.

Ga naar start

Typ in zoekopdracht dit: regedit

Klik op regedit

Klik nu bovenaan op bestand

Dan op exporteren en geeft een naam met datum zodat je weet welke register de laatste was.

Doe dat 1 keer per maand of voor dat je iets installeert.

Als je dan geen herstelpunt hebt kan je op de opgeslagen register dubbelklikken en dan wordt de register weer terug gezet.

Daarna dient je de computer opnieuw op te starten zodat windows de register opnieuw kan lezen.

Herstelpunt is altijd beter maar als je niks meer hebt dan kan de regedit bestanden uw grote deels helpen.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.