Ga naar inhoud

Documenten verwijderd


efekenli

Aanbevolen berichten

Ik heb alle programma's geprobeerd, maar ze vinden het niet terug.

Als ik alle updates installeer werkt mijn laptop trager daarmee heb ik het niet geinstalleerd.

Ik heb wel mijn documenten teruggevonden via een andere programma, maar ik kan ze niet meer openen. Al de afbeeldingen zijn er en als ik ze probeer te openen staat er kan niet geopend worden. En bij office-bestanden staat er dat het bestand beschadigd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb alle programma's geprobeerd, maar ze vinden het niet terug.

Ik heb wel mijn documenten teruggevonden via een andere programma, maar ik kan ze niet meer openen. Al de afbeeldingen zijn er en als ik ze probeer te openen staat er kan niet geopend worden. En bij office-bestanden staat er dat het bestand beschadigd is.

Je kan je bestanden niet openen?

In welke map staan die bestanden die je niet kan openen?

Welke melding krijg je als je zo'n bestand wil openen?

Maak er anders eens een screen (afbeelding) van en plaats de afbeelding in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vrees ik dat je foto- bestanden beschadigd zijn net zoals je word-documenten.

Heb je ooit een back-up van je schijf of partities gemaakt, of een aparte back-up van je belangrijke bestanden?

De echte reden van het verdwijnen (wissen) van al die bestanden die kennen we eigenlijk nog niet.

Had je het probleem al toen je de PC hebt laten controleren met hijackthis?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.