Ga naar inhoud

Documenten verwijderd


efekenli

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Je moet onderstaand bericht eens lezen het komt uit dit topic.

Beste Gemmeke,

Hartelijk bedankt alvast voor deze gedetailleerde uitleg. Hiermee ben ik zeer zeker goed geholpen.

Zoals je hebt gezegd, ben ik al op zoek gegaan naar een dataherstel-programma. Recuva werkte inderdaad niet, maar het programma GetDataBack (Data Recovery Software Products - Runtime Software Products) is een uitstekend programma. Ik kon de proefversie uittesten en ik zag dat dit programma mijn bestanden wel kon herstellen en ook goed kon openen (met uitzondering van sommige bestanden, maar ik denk dat dit onvermijdelijk is)

Ik zal dus waarschijnlijk eerder dit programma kopen, dan mijn schijf naar een DR-bedrijf te sturen, maar toch bedankt voor de raad. ;)

Hierbij bedank ik jullie allemaal nog maar eens, omdat jullie mij zo goed hebben kunnen helpen. :D Moest ik jullie niet gehad hebben, zou ik waarschijnlijk ten einde raad zijn geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.