Ga naar inhoud

Outlook 2010


Speedyke

Aanbevolen berichten

Heb een Legale OUTLOOK 2010 op mijn computer geïnstalleerd.

Als ik een mail wil 'doorsturen' zowel met de rechter muisknop als met de knop op de werkbalk, sluit outlook zich af en start wel onmiddelijk weer op. Als ik het dan nog eens probeer door te sturen lukt het wel.

Wat is hier de oorzaak van en hoe kan ik het oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dit de oorzaak kunnen zijn van het probleem. Ik heb namelijk een 'Microsoft Wireless Notebook Optical Mouse 3000;

En telkens ik de USB aansluiting hier voor insteek krijg ik de melding die als bijlage onder afbeelding is in gegeven.

Dit stuu rprogramma wordt geblokkeerd vanwege compatibiliteitsproblemen

Zoek online of er oplossingen beschikbaar zijn op de Microsoft-website. Als oplossingen worden

gevonden, wordt automatisch een website weergegeven die de te nemen stappen opsomt.

Stuurprogramma: IntelliPoint IntelliType NUID filter driver

Uitgever Microsoft

Locatie: Niet beschikbaar

Er is een stuurprogramma geïnstalleerd dat stabiliteitsproblemen in het systeem veroorzaakt. Dit

stuurprogramma wordt uitgeschakeld. Neem contact met de fabrikant van het stuurprogramma voor

een update die compatibel is met deze versie van Windows.

post-429-1417704455,743_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een mail wil 'doorsturen' zowel met de rechter muisknop als met de knop op de werkbalk, sluit outlook zich af en start wel onmiddelijk weer op. Als ik het dan nog eens probeer door te sturen lukt het wel.

Wat is hier de oorzaak van en hoe kan ik het oplossen?

Je vermeld in je eerste bericht dat je een e-mail verstuurd met zowel de rechtermuisknop als met de werkbalk.

Als outlook geopend is en je kiest een nieuwe e-mail.

Als je dan wil versturen klik je toch met de linkermuisknop op verzenden of niet?

Heb je dan het probleem?

Jij spreekt over e-mail doorsturen via de rechtermuisknop.

Open eens een bestaande e-mail, geef de ontvanger in.

Klik ook weer gewoon met de linkermuisknop op verzenden is er dan een probleem?

Als je rechtermuisknop niet correct werkt wegens een driver probleem zou je het toch met andere bewerkingen ook moeten hebben denk ik dan toch.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.