Ga naar inhoud

Opstartprobleem


Severin

Aanbevolen berichten

Heb nogmaals geprobeerd en nu kon ik veilige modus openen, na enkele seconden kreeg ik echter weer een blauw scherm met de volgende tekst: A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.

stop: 0X00000024 (0X001904AA, 0X8D671CC8, 0X8D6719C4, 0X8B2164EA)

ntfs.sys Address 8B2164EA base at 8B204000 Datestamp 49e0192a

physical memory dump Failed with status 0XC0000001

contact techn.supportgroup for assistance.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat de DVD/CD Rom de schijf niet herkend, Had dat wel vaker met deze cd rom.

Geprobeerd met een USB stick en Boot aangepast naar opstarten USB als 1e maar ook zonder resutaat.

Misschien de recovery download niet goed geladen? Er staat een rond schijfje met Vista_recovery_disc

Dit in zn geheel gebrand op cd en ook op een USB stick.

Maar het blijkt niet te werken.

Kreeg wel weer een blauw scherm met "Kan windows niet laden omdat het systeembestand ontbreekt of beschadigd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet als je die recovery disk brandt kiezen voor image branden.

Zoals de handleiding in deze link. (klik erop)

je scherm om in veilige modus te gaan ziet er uit zoals in onderstaande afbeelding

.post-23245-1417704461,4014_thumb.png

Maar je moet dus die recovery- disk op de juiste manier branden zoals in die handleiding.

Dan die disk in je cd-rom plaatsen.

Je pc herstarten.

Je krijgt dan op een gegeven moment de tekst "DRUK OP EEN TOETS ALS U DE COMPUTER VANAF EEN CD OF DVD WILT STARTEN" te zien.

Druk dan op een toets zoals de spatiebalk.

Nu start je op vanaf je recovery- disk.

Kies opstartherstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb cd gebrandt volgens aanwijzing van clarkie dus image naar cd. pc opnieuw opgestart met cd, krijg een scherm met windows vista laden of via f8 andere opties zoals video met lage resolutie, foutopsporingsmodus en nog enkele opties maar wat ik ook kies ik kom altijd weer in het laatste scherm terug, niets doet het dus.

Het gewenste scherm met kies uw taal en selecteer systeemherstel komt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hallo Severin,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.