Ga naar inhoud

wachtwoorden.


agie

Aanbevolen berichten

Weer m'n volgende vraag. :-)

Iemand vertelde me dat er programma's zijn die wachtwoorden zoeken en zo op die manier met gemak toch in je

bestanden/documenten kunnen.

Dit geeft me een onveilig gevoel dus.....in hoeverre is dit mogelijk en... hoe kan ik me daarvoor beschermen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt eraan om wat het gaat.

Maar als je wachtwoord als 1555 instelt dan zal het programma dat ook snel vinden.

Maar als je de wachtwoord klp1255$$25 instelt zal het programma maanden duren eer het vindt en tegen die tijd heb je wel door dat er iets aan de hand is met uw pc.

100% beschermen is niet mogelijk maar je kan het wel stukken moeilijker maken.

Maar als je uw gebruikerswachtwoord hiermee bedoeld dan is het een fluitje van een cent om binnen te geraken.

Of beter gezegd: ik heb niet eens uw wachtwoord nodig om binnen te geraken.:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand vertelde me dat er programma's zijn die wachtwoorden zoeken en zo op die manier met gemak toch in je bestanden/documenten kunnen.

Waar bewaar jij je bestanden/documenten en waar bewaart 'iemand' zijn/haar bestanden/documenten ?...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik mijn windows firewall en Avast free als firewall. -reactie op bericht 4

Ik gebruik Google chrome en zover ik weet heb ik geen instelling voor een wachtwoord gezien.

Is dit dan nodig ? -reactie op bericht 5

Dan is het aanmaken van een wachtwoord bij een registratie bij een bepaalde site ,ook een 'lachertje'zeg!

Dan is het bedenken van een sterk wachtwoord ,alleen van belang bij site voor b.v bankzaken e.d.

Bij aanmelden van b.v Pc Helpforum is 12345 ook goed, hoef je verder jezelf niet al te moeilijk maken. - reactie op bericht 2

aangepast door agie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.