Ga naar inhoud

Processor heeft veel te warm


suomy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dan lijkt me dit of een software probleempje of een sensor probleem.

Ik denk wel dat we de CPU zelf kunnen uitsluiten want de core temperaturen vallen zeker binnen de normen.

Een algemene temperatuur van de CPU is volgens mij een sensor op het MB en niet in de CPU zelf.

Ik kan me hierin missen uiteraard maar gezien het feit dat ook plots de MB temperatuur afwezig is in het laatste Speccy logje lijkt dan toch de richting van het moederbord op te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bios update zou wel eens uitkomst kunnen bieden maar daar geef ik geen garantie over maar je weet nooit uiteraard.

Nu anderzijds als alles werkt zoals het hoort zou ik me er persoonlijk niet echt druk in maken.

De echte oorzaak van dit probleem is moeilijk te achterhalen en ik vermoed dat iedereen het daarmee eens is.:hmmmm:

Cores geven een NORMALE temperatuur weer terwijl de CPU temperatuur anders doet vermoeden!!!!

Ook de afwezigheid van de moederbord temperatuur in het laatste Speccy logje doet vermoeden dat er iets scheef zit,echter zou in dit geval een Bios update wel de oplossing kunnen bieden gezien het feit dat deze toch over het beheer van de aanwezige hardware gaat.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.