Ga naar inhoud

PC-scherm weergen op TV


likerk

Aanbevolen berichten

Ik had inderdaad geen beeld meer op pc-scherm en had wel beeld op tv (van het kanaal waarop hij stond)

Heb electriciteitsstekker van pc moeten uittrekken van pc om te kunnen heropstarten

Maar ik geraak niet meer (door mijn fout) op de plaats waar ik gekloonde schermen kan aanvinken (zie een van vorige reacties)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben er in geslaagd om via schermresolutie in het kader waar voeger enkel cijfer 1 stond nu cijfers 1 en 2 staan

maar ik kan er afzonderlijk niet op klikken

Ik kan wel op een van onderstaande vakken oa volgende keuzes maken:

onder meerdere schermen heb ik de keuze tussen

- deze beeldschermen dupliceren

- deze beeldschermen uitbreiden

- het bureaublad alleen weergeven op 1

- het bureaublad alleen weergeven op 2

Wat moet ik nu doen om bvb filmpjes of live voetbal te kunnen weer(geven op tv-scherm (via HDMI kabel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me eindelijk gelukt

Als ik 4de optie kies (cfr vorige reactie), nl bureaublad alleen weergeven op 2

dan het ik beeld (en film) op TV

maar is het normaal dat mijn pc-scherm dan uitvalt (zwart scherm)

Allemaal bedankt voor de tijd en de moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaag er niet meer in om op het scherm te komen waar men kan dupliceren

Als ik evenwel tegelijkertijd op windowstoets en P druk krijg ik mogelijkheid om op dupliceren te drukken (of uit te breiden)

Als ik HDMI kabel aansluit ziet mijn PC-scherm zwart !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik HDMI kabel aansluit ziet mijn PC-scherm zwart !

dat is waarschijnlijk omdat je pc de laatst gekozen instelling (met hdmi-kabel) heeft onthouden.

even een ander vraagje: heb je je pc-scherm en tv scherm in 1 ruimte staan ? ik bedoel hiermee of je beide schermen kan zien als je met je pc werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar als je de hdmi-kabel aansluit op je TV, moet je toch beeld hebben op je TV of niet ?? (hiermee bedoel ik hetzelfde beeld als je voordien op je pc-scherm had)

Als dit het geval is, kan je toch je instellingen wijzigen door via het TV-scherm te werken of heb ik het hier mis ?

aangepast door Egnal
Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan nog eens opnieuw beginnen aangezien U met windows 7 werkt en ik hier op mijn pc vista heb staan waardoor dingen anders genoemd worden.

Ik heb hetzelfde eens geprobeerd op mijn laptop (waarop ik ook windows 7 heb). Bij mij werkt het perfect dus kan het niet anders als bij jou ook werken (hoop ik toch xD )

Ga dus als volgt te werk:

- klik met uw rechtermuisknop ergens op het bureaublad (waarschijnlijk op je TV aangezien je pc-scherm zwart is)

- klik op grafische opties, er zal nu een 2de menu openen.

- klik in dit menu op uitvoeren naar. Opnieuw verschijnt er een menu.(in dit menu zal momenteel "digitale TV" aangevinkt staan. hier is het de vorige keer bij jou mis gelopen)

- klik in dit menu op gekloonde schermen. Er zal nog een menu openen waarin je kan kiezen tussen digitaal beeldscherm + digitale tv en digitale tv + digitaal beeldscherm

zorg ervoor dat je de eerste optie aanvinkt nl: digitaal beeldscherm + digitale tv

om er zeker van te zijn dat je alles juist selecteert heb ik er een afbeelding bijgevoegd zodat je ziet hoe het er moet uitzien.

post-25568-1417704506,622_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je uitleg is heel duidelijk

Als ik op grafische opties klik en op "uitvoer naar" staat thans "gekloonde schermen" aangevinkt

Eronder is "digitaal beeldscherm + monitor" aangevinkt

De andere mogelijkheid was "monitor + digitaal beeldscherm"

Instellingen lijken goed te staan, voor zover monitor gelijk is aan digitale tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.