Ga naar inhoud

PC-scherm weergen op TV


likerk

Aanbevolen berichten

Via mijn laptop kan ik via een kabel aansluiting maken op mijn tv mits

oa instellingen op mijn laptop te wijzigen via FN-toets samen met een F-toets.

Maar op het toetsenbord van mijn vaste pc staat er dergelijke FN-toets niet op.

Weet iemand hoe dit dan moet (combinatie van toetsen) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Clarkie en ProMind

Bedankt voor de reactie - maar ik heb mijn vraag misschien niet duidelijk genoeg gesteld

Ik krijg wel mijn bureaublad vde PC op mijn TV maar als ik bvb internet open blijft het tv-beeld ongewijzigd op bureaublad,

daar waar dit met mijn laptop mee gaat veranderen (waar ik op FN + F8 moet drukken)

Het veranderen vde schermresolutie verandert niets aan het tv-beeld

Zal waarschijnlijk iets anders moeten zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie

Ik ken de naam van de kabel niet (ben maar een leek), maar aan draad met toegang tot pc zijn er 3 rijen pinnetjes (2 keer 5 pinnetjes aan de buitenkant en 4 in het midden) - aan ingang tv hetzelfde

Functie Fn + F8 ? op F8 staat denk ik beeldscherm afgebeeld

(laptop is binnen voor herstel; de windows updates lopen altijd vast - men gaat alles herinstalleren )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan wanneer je twee displays gebruikt twee modi gebruiken. Kloon, dwz wil zeggen dat je hetzelfde beeld hebt op je PC en op je TV. Secundair display, hier kan je twee verschillende schermen gebruiken, dus bv een browser op je TV en je bureaublad op je PC. Voor zover ik weet verschillen de opties wel naargelang je grafische kaart etc.

Kloon werkt wel op de meeste systemen die ik al heb gezien het wordt bv ook veel gebruikt om een projector aan te sluiten.

Kan je eventueel het merk en type van je grafische kaart eens doorgeven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gegevens op mijn factuur:

oa PC tower met windows 7 nl + MB MSI + Intel core i5 + 6GB DDR3 1333Mhz + HD 1Tb Seagate Sata2 C7200rpm

Ik vermoed dat het met VGA te maken heeft: volgens website verkoper waarschijnlijk VGA N450GTS-M2D1GD5 1GB

of zie ook Gema Computers n450

of kan ik dat via ingave bepaalde instructies op mijn pc te weten komen ?

Volgens Configuratiescherm staat er bij beeldscherm PLE2208HDD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.