Ga naar inhoud

Nero9


Gast Cautius

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

als ik in Nero Express mp3-bestanden selecteer om daar een cd (afspeelbaar in alle cd/dvdspeler, dus niet mp3) van te branden, lukt het mij niet om de playlist (arties, nummer) toe te voegen, zodat deze zichtbaar is in het display van mijn cdspeler maar ook niet in Windows Media Speler. Wat doe ik niet goed??

Bij voorbaat dank voor en hartelijke groeten,

Paul ter Horst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, Infotool heeft gelopen en geeft aan dat mijn brander Text kan lezen maar niet kan schrijven. Ik zal dus een nieuwe moeten kopen. Kunnen jullie aankooptips (waarop moet ik letten) geven? Alvast bedankt en hartelijke groet, Paul ter Horst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenwoordig zijn alle DVD-branders netjes uitgerust met de nieuwste en zowat alle technologieën, dus daarover hoef je je geen zorgen over te maken. Deze Sony Optiarc AD-7240S is de op één na beste DVD-brander op de markt. De koning der DVD-branders is slecht leverbaar en die enkele percenten zijn het prijsverschil niet waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenwoordig zijn alle DVD-branders netjes uitgerust met de nieuwste en zowat alle technologieën, dus daarover hoef je je geen zorgen over te maken. Deze Sony Optiarc AD-7240S is de op één na beste DVD-brander op de markt. De koning der DVD-branders is slecht leverbaar en die enkele percenten zijn het prijsverschil niet waard.

Dag Superjona, hartelijk bedankt voor jouw advies. Is idd een geweldige brander. Probleempje! Ik heb er niet bij verteld dat de pc waarin ik de brander ga gebruiken een ide aansluiting heeft. IDE-branders met cd-text (branden en lezen) zijn volgens mij niet makkelijk te vinden. Heb jij mss nog een tip (ide-brander of adapter ide/sata)? Bij voorbaat dank en hartelijke groeten.

aangepast door Cautius
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Superjona en Stegisoft,

Hartelijk dank voor jullie adviezen. Ik heb vandaag de LG GH22NP20 Super Multi besteld bij Azerty. Fijn dat jullie mij zo goed hebben geholpen!

Hartelijke groeten van Paul ter Horst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.