Ga naar inhoud

Mijn ingebouwde Geforce 310m word niet meer herkend....


ymeockels

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik ben op dit forum gekomen omdat ik mijn nvidia drivers wou updaten, maar er opeens niks meer van nvidia te bekennen was. Geen controlpanel meer niks. Nou heb ik gelukkig nog mijn andere videokaart Intel R hd graphics, maar dat is niet ideaal voor spellen. Nou is mijn vraag dus: hoe kan ik mijn nvidia control panel weer terug krijgen en hoe wordt ie weer herkend door mijn systeem? Heb met PCwizard en apparaatbeheer etc. gekeken maar hij staat nergens meer tussen.

Het gaat hier om een Asus laptop K52j series , de Geforce zit er standaard in.

Alvast ontzettend bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

er stonden meer drivers van nvidia bij heb gewoon de bovenste gepakt. Hij is nou aan het downloaden. Maar toen ik de nieuwste driver van de nvidia site had gedownload en wou installeren kreeg ik het volgende bericht:post-27600-1417704516,6874_thumb.jpg Ik heb het een aantal x vaker geprobeerd maar blijft hetzelfde......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je de juiste laptop geselecteerd want afbeelding zegt dat uw kaart niet aanwezig is in uw laptop ofwel hebt je de verkeerde windows bits versie genomen.

Het kan ook zijn dat het stuk is.

Als het toch de juiste laptop is dan dit doen:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.