Ga naar inhoud

Mijn ingebouwde Geforce 310m word niet meer herkend....


ymeockels

Aanbevolen berichten

Je mag je zoektocht stoppen hoor...het wordt een vrij lange en er is maar 1 oplossing : je toestel moet binnen voor herstelling onder garantie.

Ik heb identiek hetzelfde meegemaakt met een Asus N61 Jv...je vindt er alles over in dit topic (klik er op).

De grafische kaart wordt niet meer gedetecteerd en da's een hardwarematige fout, geen softwarematige.

Zolang de graka niet wordt herkend kan je geen driver installeren, niet van de site van Asus...ook niet van de site van Nvidia.

Mogelijke oorzaken zijn : moederbord, graka zelf of connectie op moederbord.

Je toestel moet dus binnen voor herstelling...hou er rekening mee dat ie na de herstellingen opnieuw op zijn fabrieksinstellingen staat.

Maak de nodige back-ups van al je persoonlijke data, foto's, documenten, bladwijzers, contactpersonen, lijstje met geïnstalleerde software, enz...

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnen doen? en jaa dat is de driver die ik gedownload had van de site

---------- Post toegevoegd om 23:22 ---------- Vorige post was om 23:19 ----------

O fijn, en dingen zoals spellen enzo dat gaat er ook allemaal af? kan je daar wel een backup van maken? of moet je dat weer opnieuw installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.