Ga naar inhoud

Zeer trage PC


Loeciano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dank u.Maar het probleem is er niet mee opgelost !!!???
Je hebt op 16 augustus je eerste bericht gepost en dan was het probleem al enkele dagen aan de gang. Kan je eens kijken bij systeemherstel of je daar herstelpunten hebt van - laat ons zeggen - 10 augustus of zo. Met het terugzetten van een oud herstelpunt zouden we mogelijk meteen het hele probleem kunnen aanpakken. Dan zijn alle herstellingen en het verwijderen van besmettingen die ondertussen gebeurd zijn, wel voor niets geweest ... maar dan weten we meteen of er mogelijk een hardwarematig probleem aan de basis van de traagheid ligt. Want op het vlak van malware hebben we nu zowat alles geprobeerd ???
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb systeemherstel uitgevoerd,maar het herstelpunt was tot 14 aug. en dan was de pc al traag dus geen resultaat,jammer.

Nu heb ik een backup gemaakt en zou Windows opnieuw kunnen installeren,daarvoor is een Windows intallatieschijf vereist en die heb ik jammer genoeg niet.Daar zit ik dan weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.