Ga naar inhoud

printer drukt niets meer af vanuit documenten


jcfilius

Aanbevolen berichten

vanaf een pagina rechtstreeks van internet doet hij zo,alleen vanuit documenten niets meer dus ik denk dat er een communicatiefout zit tussen printer en documenten maar hoe moet ik dat uitzoeken,helga

---------- Post toegevoegd om 12:19 ---------- Vorige post was om 12:18 ----------

ja het gaat allemaal over die HP F370

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het feit dat hij geen test pagina drukt is wel zeer vreemd, wel een papier doorvoer, maar geen tekst ?

Is dit een nieuwe printer ? Vraag is eigenlijk werden de documenten vroeger op een andere printer afgedrukt? De meeste programma's bewaren de printerkeuze die laatst werd gebruikt.

Ik stuur u hierbij ook een verwijzing naar de site van HP (klikken), misschien dat u daar iets meer vindt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt u hetvolgende eens proberen, dit wordt uitgevoerd op de printer, dus dan sluiten we eventuele computerproblemen uit

Een zelftestrapport afdrukken

Als zich problemen voordoen bij het afdrukken, kunt u een zelftestrapport afdrukken

voordat u de printcartridges vervangt. Dit rapport bevat nuttige informatie over

verschillende opties van uw apparaat, waaronder uw printcartridges.

Een zelftestrapport afdrukken

1. Plaats ongebruikt, gewoon wit papier van Letter- of A4-formaat in de invoerlade.

2. Houd de knop Annuleren ingedrukt en druk op de knop Start kopiëren, Kleur.

De HP All-in-One drukt een zelftestrapport af, waarmee u mogelijk de oorzaak

van het afdrukprobleem kunt achterhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is uiteraard een optie, de prijs van een printer is niet echt de kost, maar ik hoop alleen dat het probleem bij de printer ligt ...

Heeft u echt geen enkel idee wanneer (in de zin van, na welke gebeurtenis) dit is opgetreden ?

Ik heb nog altijd het gevoel dat het een software of instellingsprobleem is, als u nog even geduld hebt dan hoor ik nog een keer rond bij mijn collega's hier op het forum.

Bij het herlezen van uw posts, zag ik dat u Open Office gebruikt (ik ook ...). Welke versie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.