Ga naar inhoud

Aankoop laptop school


apotd

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op de Amerikaanse (?) website vind ik hem inderdaad wel, maar niet op de Belgische.

Ik ben trouwens nog steeds op zoek. Ondertussen weet ik dat ik echt een laptop nodig heb met een goede batterijduur, dus 8 cels, 2 GB videokaartgeheugen, i7 en +6 GB geheugen, scherm kleiner dan of gelijk aan 15,6 inch. Die Dell was dus perfect geweest, maar te weinig aansluitingen, geen "echte" winkel en het design maakt me dat ik hem toch niet ga kopen.

Iemand eventueel nog alternatieven die voldoen aan de vereisten?

Ik dacht nog aan de Dell XPS 15, omdat die een 9 cel-batterij heeft in optie, maar ik lees in reviews dat die maar 3 uur mee gaat met een i7, kan dat?

aangepast door apotd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de Amerikaanse (?) website vind ik hem inderdaad wel, maar niet op de Belgische.

Dat zou best wel eens kunnen...de N55 is echt gloednieuw, pas gelanceerd...is de opvolger van de N53 en ik heb zo'n vermoeden dat de meeste dealers daar eerst hun voorraad van weg willen... ;-)

Ik dacht nog aan de Dell XPS 15, omdat die een 9 cel-batterij heeft in optie, maar ik lees in reviews dat die maar 3 uur mee gaat met een i7, kan dat?

Veel hangt er van af in welke mate ie werd belast, maar een XPS 15 met 9 cel batterij is wel zowat het beste op dat vlak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.