Ga naar inhoud

PC wil niet meer opstarten. Moederbord kapot?


fastUser

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

heb een Thermaltake Ultra 120 Xtreme.

Je bedoelt waarschijnlijk een Thermalright Ultra 120 Xtreme ;-)

Een lijst welke moederborden compatable zijn met deze koeler vind je (Klik erop)hier

Het type wat je op Ebay gevonden hebt staat niet op de lijst, maar dat wil niet zeggen dat het niet kan.

Maar zekerheid heb je niet.

Dat zal misschien niet zo eenvoudig zijn om een mobo te vinden waar je DDR 2 geheugen op kan en deze uit de kluiten gewassen koeler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt waarschijnlijk een Thermalright Ultra 120 Xtreme ;-)

Een lijst welke moederborden compatable zijn met deze koeler vind je (Klik erop)hier

Het type wat je op Ebay gevonden hebt staat niet op de lijst, maar dat wil niet zeggen dat het niet kan.

Maar zekerheid heb je niet.

Dat zal misschien niet zo eenvoudig zijn om een mobo te vinden waar je DDR 2 geheugen op kan en deze uit de kluiten gewassen koeler.

Super, dank je voor die link!

NEW ASUS P5K-E/WiFi-AP AiLifestyle P35 LGA775 ATX MOBO | eBay

Hierbij een superdeal gevonden, nog geen 30 euro inclusief verzending voor dit nieuw bordje xD:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die moederbord dus toch niet gekocht. Vertrouwde het niet, gebruiker had een nieuw account met 0 feedback, en een verdacht laag prijsje.

Trouwens zijn er dan geen mensen die moederborden herstellen? Zou veel goedkoper uitkomen lijkt mij...

Ik zie op ebay namelijk ook kapotte moederborden weggaan voor redelijke prijzen (30-40 euro) en vroeg me af wat ze wel zouden doen ermee..

Nog steeds op zoek naar een goeie deal voor een tweedehands compatible moboxD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoor eens bij je lokale pc winkel eventueel voor een degelijk tweedehands moederbord die hebben dat geregeld wel liggen vermoed ik.

Wat het herstellen van je huidige moedebord betreft daar zou ik niet aan beginnen,allereerst is de oorzaak van waar het defect zit nog niet gevonden.

Het zal duurder uitkomen dan een nieuw moederbord meestal aangezien er toch wel wat werkuren in gaat kruipen om het defect op te sporen en om dat te herstellen,als het al hersteld kan worden.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoor eens bij je lokale pc winkel eventueel voor een degelijk tweedehands moederbord die hebben dat geregeld wel liggen vermoed ik.

Wat het herstellen van je huidige moedebord betreft daar zou ik niet aan beginnen,allereerst is de oorzaak van waar het defect zit nog niet gevonden.

Het zal duurder uitkomen dan een nieuw moederbord meestal aangezien er toch wel wat werkuren in gaat kruipen om het defect op te sporen en om dat te herstellen,als het al hersteld kan worden.;-)

Ik heb uiteindelijk dit gekocht:

http://www.benl.ebay.be/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110751344203&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:BE:1123

Had wel pas na de aankoop door dat het DDR3 is, dus ja direct 2x2GB DDR3 voor 30 euro erbij besteld.

Zal mijn OCZ Reaper 2x2GB DDR2's dan te koop zetten, moest er iemand interesse hebben laat maar weten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is op het eerste zicht wel een goed bordje,let wel dat deze geen SLI ondersteuning biedt dus als je ooit beslist om twee grafische kaarten te gaan gebruiken zul je moeten overschakelen op Crossfire van ATI.;-)

Van zodra je het bordje hebt hou ons dan op de hoogte van het verloop der zaken als je wil.:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.