Ga naar inhoud

help en ondersteuning


zubrrr

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Maak eerst een back- up van je register volgens deze handleiding.

Dan dien je onderstaande uit voeren, het is de oplossing uit de link van Kape in bericht 9.

  1. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ regedit en klik op OK.
  2. Ga naar de volgende registersubsleutel:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\HELPCTR.EXE
    Als deze registersubsleutel niet bestaat, klikt u met de rechtermuisknop op de volgende registersubsleutel, klikt u op Nieuw en op Sleutel en typt u HELPCTR.EXE. Druk op ENTER.
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths

  3. Klik in het linkervenster op HELPCTR.EXE. Klik in het rechtervenster met de rechtermuisknop op (Standaard), klik op Wijzigen, typ C:\WINDOWS\PCHealth\HelpCtr\Binaries\HelpCtr.exe in het vak Waardegegevensen klik op OK.
  4. Sluit de Register-editor af en start de computer opnieuw op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik ook. Maar ik wil zeker spelen. Iemand van mijn vrienden laten komen om dit perfect uit te voeren . Want éénmaal mijn register niet in orde, wat dan. Ik speel op veilig want ik vrees als ik het zelf doe dat het misschien een knoeiboel wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.