Ga naar inhoud

DVD branden lukt niet?


jempi25

Aanbevolen berichten

DVD TDK speelt goed op de DVD speler

Sony ook

Platinum de melding >>> Slechte Disk ( BAD DISK), heb dit reeds meerdere keren voor gehad die melding van de DVD speler?

Ga vandaag een Sony branden met mijn HP brander???

Hopen dat het lukt en anders waarschijnlijk DVD kapot zoals hier reeds meermaals ook aangegeven!

groetjes

jempi25

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hey Jempi25,

ik weet niet of het je zal helpen, maar ik wou je toch even laten weten dat ik een dergelijk probleem heb gekend in het verleden.

Mijn toenmalige computer had 4 sata schijven, grafische kaart, en 2 DVD-branders. Ook telkens een DVD branden in uren tijd, tergend traag en meer niet dan wel. Bij mij was het de voeding die de spanning niet op niveau kon houden, of anders gezegd, de voeding was veel te zwak.

Anderzijds moet ik toch je geduld appreciëren, ik had er allang een nieuwe DVD brander ingestoken. Net nog gecontroleerd bij mijn leverancier, een Optiarc AD-5280S-0B kost zo'n € 19.88 iBTW.

Veel succes nog! :)

Bjorn

******************

PC Helpforum moderator bericht:

Beste Bjorn,

ik heb jouw bericht aangepast : je reclame werd verwijderd.

De forumregels kan je nalezen als je hier klikt.

Vriendelijke groet, Asus.

aangepast door Asus
reclame verwijderd !
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.