Ga naar inhoud

DVD branden lukt niet?


jempi25

Aanbevolen berichten

Beste, ben al enkele maanden bezig met problemen via mijn DVD brander HP LG GSA-20L

Nu het komt aan mijn oren uit!

Wie heeft raad?

Zal opsommen wat ik gedaan heb.

  • DVD - R weg gedaan en DVD + R gekocht
  • Alle mogelijke opzoekingen gedaan over fouten
  • Alle mogelijke software Studio Pinnacle en Nero verwijderd en terug geïnstalleerd, meerder keren
  • Idem met de brander DVD uitgeschakeld en verwijderd in apparaatbeheer
  • Gecleand met register cleaning, CC Cleaner, gescand online virussen, Via mijn Fsecure virus scanner, MBAM,EX Terminate It, Super Anti spyware, Dotnet clean tool enz
  • Brander afgesloten en uitgehaald, andere brander van andere PC ingeschakeld, dus aan de brander ligt het niet
  • Mijn DVD 's op een andere PC gebrand en dit werkt, dus aan de DVD's ligt het niet
  • Steek ik deze dvd gebrand op de andere pc in mijn originele HP brander dan leest hij wel?

Wat is in Godsnaam hier mee mis? Ben al maanden aan het zoeken?

Heb altijd vakantie filmpjes gemaakt, leg de foto's vast van mijn moeder en via DVD speelt ze deze af op haar TV, en nu niets meer.

Ze wacht al maanden op haar beelden!

Graag tips

Thanks

jempi25

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste,

XP Home

heb die Fix ook al gevonden, maar ik download Microsoft Frame Network en deze wil zich niet installeren????

En dan werkt de Fix niet want deze vraagt naar deze installatie.

Tweedens heb ik via een gevonden site ook al een de upper en lowerfilters verwijderd!

Tips please

thanks

jempi25

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ook de manuele werkwijze uit de link werkt niet!!!

Welke versie heb je van XP meer bepaald heb je een 32 of 64bit versie?

Voer anders onderstaande even uit zo weten we exact waarmee we bezig zijn.;-)

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Brander afgesloten en uitgehaald, andere brander van andere PC ingeschakeld, dus aan de brander ligt het niet

  • Mijn DVD 's op een andere PC gebrand en dit werkt, dus aan de DVD's ligt het niet

Volgens wat ik in bericht 1 lees heb je een andere brander in je pc gezet om te testen, en niet je brander met problemen getest in andere PC.

Dus kan het probleem wel aan je brander liggen.

Je hebt de dvd op een andere pc gebrand en dat werkt, dus ligt het niet aan de DVD zeg je, waarom niet?

het kan perfect zijn dat je brander problemen heeft met een bepaald merk van DVD's.

Kan je ook het juiste merk en model/ nummer doorgeven van je brander want je vermeldt: mijn DVD brander HP LG GSA-20L, klopt dat?

Of is het een HP of een LG?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Jean Pierre

Hier het logje maar speccy krijg ik niet geïnstalleerd?

Dus voeg ik een Word bijlage mee met de onderdelen via Everest Home en fout rapportage

[ATTACH]13872[/ATTACH]

Voor Clarkie het is een HP pc en als ik het nakijk zou het een ingebouwd LG model zijn?

Nee ik heb de HP brander niet getest in een andere PC!

Maar wel de andere Brander van een andere pc op mijn HP.

Nog iets vroeger wel DVD 's gebrand met deze GSA - 20 L

Nog iets ik had reeds al mijn PC gegevens in mijn Profiel ingegeven.

Thanks

jempi25

Hier de fout bij installatie Speccy.docx

aangepast door jempi25
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.