Ga naar inhoud

DVD branden lukt niet?


jempi25

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb de DVD brander van de HP in een andere PC gemonteerd, en niets gebrand?

Dan de Samsung DVD brander van mijn andere PC, in de HP gemonteerd, ook geen DVD branden mogelijk?

Heb zelfs een andere herschrijfbare DVD van het merkTDK nu gebruikt en ?????

Soms lukken data zoals Word wel op alle dvd 's ????

Maar de dvd film branden die ik via Studio Pinnacle gemaakt heb NOPPES?

Ook via een ander brandprogramma reeds getest, Burn4 free, ook niet mogelijk?

Alles verwijderd van Studio, echt alles denk ik via dit word bestand

[ATTACH]13876[/ATTACH]

Greetz ik zoek verder!!!!

jempi25

Een schone PC.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch opletten met allerlei cleaners te gebruiken.

Een betrouwbare is ccleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook gezien dat de DVD als CDFS gezien worden bij de eigenschappen????

Kan je nauwkeuriger uitleggen wat je bedoelt?

Wordt een dvd schijfje als cdfs gezien of je dvd- brander?

En waar zie je dat bij eigenschappen?

Maak er een screen (schermafbeelding) van met de printscreentoets en plaats de afbeelding in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Hier afbeeldingen

DVD gemaakt voorheen met de HP brander, hier echt UDF bestand?

post-28362-1417704591,4694_thumb.jpg

DVD Nadien gebrand met dezelfde brander, hier CDFS bestand?

post-28362-1417704591,5087_thumb.jpg

DVD die leeg is en nu een andere SAMSUNG brander zegt niet toegankelijk, en zegt dat de DVD een cd rom station is, hier zegt hij CD rom station en niet toegankelijk wanneer ik wil verkennen?

post-28362-1417704591,5702_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor bestanden heb je op die cdfs schijf gebrand en met welke brander ( die defect is?) en welk besturingssysteem?

Maar het belangrijkste is de vraag van Jean- Pierre in bericht 11, namelijk:

Dan denk ik dat de oorzaak bij de brander zelf ligt.:hmmmm:

Ik zou hem zo i zo eens testen op een andere pc om daar uitsluitsel over te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag 11 antwoord heb proberen te branden op de tweede pc en dit lukt niet?

Maar wat me toch aan het denken zet????

De HP brandt niet zoals het moet een DVD schijfje maar een Word bestand wel op de originele HP computer???

Op dezelfde computer namelijk de HP heb ik nu de SAMSUNG ingebouwd en de HP eruit genomen, en hier lukt het branden van een DVD ook niet???

Telkens een

post-28362-1417704591,678_thumb.jpg

en hier de inhoud van de DVD

post-28362-1417704591,6964_thumb.jpg

Heb nu een DVD schijfje gemaakt met een Toshiba Laptop van mijn zoon met dezelfde bestanden van de DVD film en gelukt.

Is een UDF bestand!

En wordt correct gelezen in mijn HP computer? Als DVD en UDF?

Greetz en thanks

aangepast door jempi25
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ik zal het uitleggen.

Ik neem foto's met mijn toestel.

Film met mijn digitale camera opnames van onze feestjes.

Dan bewerk ik die met studio 9 Pinnacle.

Om niet te grote bestanden te hebben maak ik met mijn Studio daar een mpeg 2 van op mijn harde schijf.

Dan haal ik terug die MPEG 2 in met Studio en brand er dan een schijfje (DVD compatibel) met Studio 9.

Heeft altijd gelukt en nu ???

Op mijn PC heb ik NERO 6.

Dan omdat ik dacht dat het probleem lag bij Studio en misschien Nero heb ik deze programma's verwijderd.

Heb ik het MPEG 2 bestand geconverteerd naar DVD met WIN AVI converter en daarna gebrand met een free programma hier

Free dvd burning software - Easy and freeware dvd burner solution.

De bestanden lukken nu maar ze spelen zéér slecht af op de DVD speler, haperen en schokken en slecht geluid?? Je ziet maar een zeer lichte branding op de DVD. Zowel met de HP als de Samsung brander.

Heel de software, heel de hardware van de branders verwijderd, in andere pc gestoken branders verwisseld, opnieuw installatie, register gekuist en gescand alles met F Secure, online gescand, spy gescand enz...

Ik ga straks een paar andere DVD van een ander merk kopen en het hier ook nu eens mee uit testen? Alhoewel ik het met een TDK DVD - RW ook geprobeerd heb op mijn pc!

Heb nu Platinum Plus 16 X DVD + R 4,7 GB

Heb ook WORD bestand getest!

Hopeloos geval.

Jempi25

aangepast door jempi25
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.