Ga naar inhoud

pc herstart altijd vanzelf - alles over LAPTOP !!!


snippo

Aanbevolen berichten

dan zegt hij dat het fout is en zegt hij er is 3keer een ongeldig wachtwoord opgegeven druk op enter om de pc terug op te starten.

---------- Post toegevoegd om 19:33 ---------- Vorige post was om 19:31 ----------

ik kan dus ook kiezen bij welke windowsinstallatie wilt u zich aanmelden

1: D:\WINDOWS

2: C:\Windows

moet ik dan gewoon het getal indrukken en enteren ? Zoja welk 1 of 2.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb nu eens met 1 geprobeerd en nu aanvaard hij wel als ik gewoon enter druk bij het beheerderswachtwoord nu krijg ik zo een hele lijst met commands welke moet ik daarvan intypen bij D:\WINDOWS

---------- Post toegevoegd om 19:49 ---------- Vorige post was om 19:40 ----------

Clarkie ik zal WINDOWS XP noggis installeren maar ik had nu juist alle drivers gevonden :( .Ik zal het doen via jou link stap per stap

---------- Post toegevoegd om 19:50 ---------- Vorige post was om 19:49 ----------

OP welke schijf moet ik die installeren trouwens op de C of D?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg zo het vermoeden dat je bij de installatie toch iets fout gedaan hebt.

Heb je de installatie gedaan zoals in de handleiding (in bericht 2) beschreven?

Je had Windows vista op je C?

En nu heb je Windows XP op je D geïnstalleerd?

De vraag is nog altijd wat staat op je C en wat staat op je D schijf????

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar heb ik eerlijk gezegd geen flauw idee van .

Als ik nu XP terug wil installeren heb ik de keus tussen D:partitie 1 [NTFS] 8192 MB (3302 MB vrij) OF C: partitie 2 (HDD) [NTFS] 68125 MB (19973 MB VRIJ)

Welke zal ik nemen op de XP te installeren .

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen belangrijke bestanden op je PC staan hebt moet je tijdens de installatie eerst je c en d formateren.

Dan kan je zoals in de handleiding staat terug een tweede partitie maken, zo heb je dan terug een c en d.

installeer dan je Windows op de C.

Je eigen bestanden ( foto's, doc, muziek...) parkeer je dan op de D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ,

Ik ben nu bezig met het formateren van mijn EASYNOTE MX36 Packardbell , jammer genoeg heb ik daarvan de drivers Cd niet meer .

Het was oorspronkelijk een computer met Vista versie op maar heb nu XP erop .

Is er een programma die je kan laten draaien waar hijzelf al de drivers kan terugvinden en installeren .

Ik heb het dan natuurlijk over de audio , video , usb drivers.

Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.