Ga naar inhoud

Beeldschermstuurprogramma NVIDIA


w1p3out_22

Aanbevolen berichten

Hello ik heb een probleempje.

Als ik voor een tijdje naar youtube zit te kijken blijf mijn scherm en mijn geluid hangen.

Soms gaat dit na 1 minuutje wachten over maar soms niet.

Dan komt er het volgende op :

Beeldschermstuurprogramma NVIDIA Windows Kernel Mode Driver , version 275.33 reageert niet meer en is hersteld.

Ik heb ondertussen een nieuwe driver gedownload maar ok dat hielp niet

Dit gebeurd soms meerdere keren per dag.

Iemand een idee om mij te helpen.

Ik heb windows 7 als dit kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toeval of niet...ik kwam deze vraag ook hier tegen...xD

Schoon je systeem eerst eens op met Ccleaner :

Download CCleaner. (klik er op).

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Check nadien of je over de meest recente versie van Flash Player (klik er op) beschikt...mocht je Flash Player moeten herinstalleren vink dan de 'aanbieding' van Mc Afee of Google Chrome uit, meer info hier.

Wanneer bovenstaande stappen het probleem niet oplossen : klik met rechts tijdens het bekijken van een filmpje op YouTube...in het menu dat zich opent klik je op Instellingen en haal je het vinkje weg bij Hardwareversnelling inschakelen.

post-20447-1417704625,0203_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toeval of niet...ik kwam deze vraag ook hier tegen...xD

Schoon je systeem eerst eens op met Ccleaner :

Download CCleaner. (klik er op).

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Check nadien of je over de meest recente versie van Flash Player (klik er op) beschikt...mocht je Flash Player moeten herinstalleren vink dan de 'aanbieding' van Mc Afee of Google Chrome uit, meer info hier.

Wanneer bovenstaande stappen het probleem niet oplossen : klik met rechts tijdens het bekijken van een filmpje op YouTube...in het menu dat zich opent klik je op Instellingen en haal je het vinkje weg bij Hardwareversnelling inschakelen.

[ATTACH=CONFIG]14356[/ATTACH]

Jammer dat je maar 1 bedankje kan geven :D;)

Ik heb het eerste gedaan en nu zal ik afwachten of het geholpen heeft zo niet gebruik ik de 2de oplossing.

Moet ik nu dan al markeren als probleem opgelost of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.