Ga naar inhoud

Beeldschermstuurprogramma NVIDIA


w1p3out_22

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

We gaan toch eens kijken of het verwijderen en herinstalleren van de driver het probleem oplost of niet.

Download DEZE driver en zodra je deze hebt ga je naar apparaatbeheer en verwijder je de oude door er met je rechtermuisknop op te klikken.

Vervolgens kies je dan Installatie ongedaan maken en zet je een vinkje bij Verwijder driver van mijn systeem.

Daarna installeer je de zo net gedowloade driver,kijk nu eens of dat iets verbetert aan je probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan toch eens kijken of het verwijderen en herinstalleren van de driver het probleem oplost of niet.

Download DEZE driver en zodra je deze hebt ga je naar apparaatbeheer en verwijder je de oude door er met je rechtermuisknop op te klikken.

Vervolgens kies je dan Installatie ongedaan maken en zet je een vinkje bij Verwijder driver van mijn systeem.

Daarna installeer je de zo net gedowloade driver,kijk nu eens of dat iets verbetert aan je probleem.

Bedoel je dan die dat ik al eens gedownload heb verwijderen of die dat er al in zat toen ik de pc kocht want die staat er niet tusssen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beiden moeten weg alvorens een nieuwe te installeren.

Dus Apparaatbeheer-Grafische Adapters en daar beiden verwijderen.

Herstart is niet nodig maar kun je wel doen,let wel dat windows dan terug een standaard driver installeerd.

Na die herstart kun je dan de nieuwe driver installeren,kijk dan eens of dat het probleem oplost.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtsklik op de Nvidia GTS 450 en kies voor Installatie ongedaan maken,zet vinkje bij Driver van deze PC verwijderen en klik OK.

Installeer na die actie de nieuwe driver en herstart daarna de PC.

Kijk nu eens of je probleem is opgelost met die melding die je krijgt vanuit je startpost aangaande je grafische kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt niet die driver kan hij niet installeren shit he en mijn scherm ishelemaal ingezoomt nu

---------- Post toegevoegd om 19:34 ---------- Vorige post was om 19:32 ----------

mijn pc zegt dat hij geen grafische adapter meer heeft

---------- Post toegevoegd om 19:42 ---------- Vorige post was om 19:34 ----------

ok dat is opgelost heb hem opnieuw opgestart nu die driver aan het installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.