Ga naar inhoud

PC's aankopen op grote schaal.


Benehime

Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb als opdracht gekregen van 25 computers aan te kopen om een nieuw computerlokaal in te richten. Nu mijn vraag is waar ik het beste deze computers kan bestellen of een offerte aanvragen.

Het moeten absoluut geen zware computers zijn. De echte basis is genoeg.

  1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Werken met het officepakket, mails versturen, surfen.
  2. Wat is mijn budget ? - Liefst zo goedkoop mogelijk. 400 euro max als dat mogelijk is.
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - Merkcomputer mag, maar ik denk dat het voordeliger is om zelf één te laten samenstellen.
  4. Ga ik overklokken ? - Neen
  5. Ga ik later upgraden ? - Neen
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - Neen
  7. Ga ik zelf assembleren ? - Neen
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Neen
  9. Ga ik zelf installeren ? - Ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - Neen
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Muis, toetsenbord en scherm
  12. Heb ik specifieke wensen ? - Neen

Alvast bedankt,

met vriendelijke groeten

Benehime

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Benehime,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.