Ga naar inhoud

Ziggo webmail


shelterhill

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Windows live mail werkt meestal niet, en ik vind die manier van werken niet prettig.. van die 2 mailopties is op zich ziggo webmail de handigste om mee te werken..

Maar dat verklaart ook nog niet waarom ik de mails niet normaal kan zien. Dat gaat bij live mail wel... maar ik heb het geprobeerd... 8 van de 10 keer "kent' hij me niet.. dus kan ik er niet op, met foutmeldingen, dus dat werkt ook niet handig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je 100% zeker dat je met Internet Explorer 8 werkt ?...check dit nog eens : klik in IE bovenaan op Extra en ga dan naar Over Internet Explorer...de geïnstalleerde versie verschijnt nu op je scherm.

Werd Internet Explorer gereset zoals beschreven in post 6 ?...

Werd de tip van MicrosoftHelpt uit post 10 uitgevoerd ?...

Beschik je over de laatste versie van Java ?...klik hier.

Neem deze info eens door en check of alle instellingen correct zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Start --> alle programma's --> bureau-accessoires en open het opdrachtprompt.

Kopieer en plak deze tekst in het opdrachtprompt en bevestig met enter : cmd /k reg query "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer" /v Version

Laat in je volgende post weten wat er achter Version REG_SZ wordt vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via het menu Extra heeft u ook toegang tot het herstellen van de instellingen van Internet Explorer, heeft u dit nu wel of niet uitgevoerd? (De tip uit reactie #6) Dit is namelijk een belangrijke stap om te weten. Wanneer dit niet uitgevoerd is omdat u Extra niet kunt vinden, is dat niet erg, er zijn namelijk meerdere manieren om bepaalde stappen uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar staat 8.0. 7601. 17514

---------- Post toegevoegd om 11:57 ---------- Vorige post was om 11:55 ----------

Via het menu Extra heeft u ook toegang tot het herstellen van de instellingen van Internet Explorer, heeft u dit nu wel of niet uitgevoerd? (De tip uit reactie #6) Dit is namelijk een belangrijke stap om te weten. Wanneer dit niet uitgevoerd is omdat u Extra niet kunt vinden, is dat niet erg, er zijn namelijk meerdere manieren om bepaalde stappen uit te voeren.

Ik heb dit inderdaad wel gedaan. Moet dit anders nu nogmaals?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.