Ga naar inhoud

[OPGELOST] norton


scelle

Aanbevolen berichten

Ik heb meerdere pc met norton moeten opkuisen, met avg of panda on-linescan vond ik diverse virussen die door norton niet gedetecteerd werden.

Gratis program, avg anti-virus -rootkit -spyware kan ik zeer aanbevelen.

En voor betaalsoft is panda redelijk goedkoop, en zijn er niets dan lovende woorden door forumnisten elders voor nod32.

Kijk ook eens in de downloads op dit forum, je vind er vaxt iets wat veel beter is dan norton, dan kan je net zo goed surfen zonder scanner.

Geen wonder dat die gratis is bij jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ook eens in de downloads op dit forum, je vind er vaxt iets wat veel beter is dan norton, dan kan je net zo goed surfen zonder scanner.Geen wonder dat die gratis is bij jou.
Je kan misschien heel wat bezwaren hebben tegen Norton, maar deze opmerking is er natuurlijk wel HEEL ver over. Surfen zonder scanner of surfen met Norton is nog wel een behoorlijk verschil. Dit is wel een advies dat niet echt op een forum thuishoort, als je het goed meent met de PC van de poster. Gelukkig heb je dit goedgemaakt door andere alternatieven aan te bieden, maar toch ... beter even uitkijken met dat soort uitspraken a.u.b.
Link naar reactie
Delen op andere sites

zekere hoogte heb je eigelijk gelijk Kape, maar de laatste 3 pc die ik hier kreeg waren beschermd met norton, 1 zelfs met de duurdere versie van 70 of 75 euro, dit terwijl een gratis avg de problemen zomaar oploste.

Stemt toch tot nadenken vind ik.

Net als de admin op een ander forum surf ik zonder scanner, af en toe eens scannen met andere progjes is even eficient voor ons, en verdachte zaken op het web met rust laten natuurlijk.

Nieuwschierige mensen kunnen beter toch een scanner hebben, en in geval van norton zie ik het als 'beter iets dan niets', maar dat is ieder zijn mening natuurlijk, dat weet je ook wel.

Die post was niet zo bedoeld als hij blijkbaar overkwam, excuses daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die post was niet zo bedoeld als hij blijkbaar overkwam, excuses daarvoor.
Die excuses zijn echt niet nodig, hoor. Mij ging het er enkel om dat je toch moet oppassen om minder-ervaren of minder-selectieve surfers zonder virusscanner het net op te sturen, meer niet.

Maar het blijft uiteraard ieders persoonlijke keuze, zoals je terecht meldt. En Norton is absoluut ook niet mijn favoriet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.