Ga naar inhoud

Plots gaat ALLES trager


filipleuven

Aanbevolen berichten

Flash 11 lukt niet blijkbaar omwille van mijn Vista 64-bit (zie melding op site: infra)

Als ik toch probeer om te installeren, dan lukt dit zonder probleem maar wanneer ik gelijk welk filmpje op Youtube of elders probeer, verschijnt melding dat recente versie van Flash nodig is (dus installatie blijkt dan toch niet in orde)

Of ik zou upgrade naar Windows 7 moeten doen, maar dan val ik natuurlijk in kosten.

Btw, bestand ComboFix is onvindbaar volgens Zoekopdracht maar om map C:\Qoobox te verwijderen, ben ik blijkbaar 'niet gemachtigd'.

Adobe Flash Player 11.1.102.55 (3,62 MB)

  • Uw systeem: Windows 64-bit , Nederlands, MSIE
  • Gebruikt u een ander(e) besturingssysteem of browser?
  • Note: 64-bits versies van Windows XP en Vista worden niet ondersteund door Flash Player. Flash Player 11 bevat nu ondersteuning voor de 64-bits versie van Windows 7.

Hmmm, ik vind niet terug hoe ik mijn Flash Player-probleem kan oplossen. Internet Explorer 32-bit downloaden leek me voor de handliggend, maar dat schijnt niet zo te zijn.

Het simpelste zal zijn om IE te laten voor wat het is en voortaan Chrome te gebruiken, want dat werkt probleemloos en snel.

Bestaat er iets om snel favorieten van IE naar Chrome over te zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.