Ga naar inhoud

zeer goeie pc


Aanbevolen berichten

Een rijke buur van mij wil een pc kopen die zo wat alles kan. Het moet de laatste nieuwe games aankunnen en ook probleemloos photeschop kunnen draaien. zeer snel kunnen video's kunnen converteren. Je leest het goed hij moet alles kunnen.

Waarvoor heb ik een PC nodig ? Eigenlijk voor alles. Hij moet op max de laatse nieuwe spellen aankunnen, Bewerken van foto's en zeer snel video's converteren (vb van .avi naar dvd)

Wat is mijn budget ? Belachelijk veel 5 duizend euro

Een merkcomputer of een samenstelling ? Samenstelling

Ga ik overklokken ? mag maar is niet noodzakelijk

Ga ik later upgraden ? Dit zou handig zijn

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? usb 3.0

Ga ik zelf assembleren ? neen

Heb ik een besturingssysteem nodig Windows 7 home premiumGa ik zelf installeren ? neen, dat doet een neef van mij die daar slimmer in is

Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? neen , als het maar beste van beste is

Heb ik nog randapparatuur nodig ? Ja, een scherm van 21 inch, Toetsenbord, muis, printer en scanner

Heb ik specifieke wensen ? - Een kaartlezer, een blue-ray brander en minstens opslag ruimte van 4TB

aangepast door michael1991
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, nou ja ik had dit al met nog ongeveer 1000 euro aan SSD's, maar die heb ik er uit gehaald zodat ik binnen het budget kwam:

azerty

ik had 2 behuizingen gekozen omdat ik niet wist welke hij mooier zou vinden.

deze PC heeft 2x een watergekoelde GTX 580.

2 blu ray branders

4x 1TB HDD

8x 4GB ram (dus 32GB ram)

een van de nieuwste moederborden die PCIE 3.0 heeft en nog heel wat andere nieuwe functies, de Sabertooth X79

momenteel de nieuwste en snelste CPU op de markt, de I7-3960X.

er moet dus nog een besturingsysteem in, het rand apparatuur en als het kan dan nog een SSD.

ik raad wel aan om nog even te wachten aangezien er binnen kort nog een paar processoren uit komen van intel en waarschijnlijk komen er ook nog nieuwe videokaarten uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
dit heb ik uit mijn duim gezogen, kwou gewoon weten wat de snelste, beste pc is :P

Ik fronste ergens wel mijn wenkbrauwen toen dit topic werd geopend, omdat het verdacht veel overeenkomst vertoonde met dit topic.

Er hebben mensen hun tijd en energie ingestoken om deskundig advies te verlenen en dat vind ik ergens wel een beetje spijtig...ik vraag me af hoe ik me zou voelen als ik zelf ongeduldig op een samenstelling zou zitten wachten naar aanleiding van een ernstige vraag...:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.