Ga naar inhoud

google


elcelc

Aanbevolen berichten

---------- Post toegevoegd om 13:20 ---------- Vorige post was om 13:19 ----------

allemaal heel erg aardig dat jullie reageren, dank je wel!

Clarkie, ik bedoel inderdaad de kleurverandering die je aangeeft.

Ik weet wel dat je dat in het verleden zelf kon bepalen of je die kleurverandering op bezochte pagina's wilde hebben. Nou, ik wil dat dus niet en ben echt al uren en uren aan het zoeken geweest. Het lijkt me toch iets heel simpels en heeft toch ook met privacy te maken!

Ik gebruik die webgeschiedenis al niet maar dat helpt ook niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat google zoekresultaten die ik heb bekeken een andere kleur geeft. En dat dan dan ook een andere kleur BLIJFT! Dus dat ik, of anderen, precies kunnen zien wat ik bekeken heb.

als ik patatbakker google dan kom ik over een half jaar als ik weer patatbakker google nog precies tegen welke ik heb bekeken.

Ik hoop dat ik niet al te warrig ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een oplossing weet ik zo niet, wel heb ik wat tips:

-Met Ccleaner is het mogelijk je geschiedenis en cookies te verwijderen. Hiermee zouden dus ook je zoekresultaten gewist moeten worden, en dat paarse weer blauw worden.

-Zorg dat je niet ingelogd bent met je Gmail-account.

-Als je informatie zoekt waarvan je niet wilt dat iedereen dat kan zien, kan je Privé surfen. In Internet Explorer kan je dit starten door tegelijkertijd op Ctrl+Shift+P te drukken, of via Extra>Beveiliging>InPrivate-navigatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat google zoekresultaten die ik heb bekeken een andere kleur geeft. En dat dan dan ook een andere kleur BLIJFT! Dus dat ik, of anderen, precies kunnen zien wat ik bekeken heb.

als ik patatbakker google dan kom ik over een half jaar als ik weer patatbakker google nog precies tegen welke ik heb bekeken.

Ik hoop dat ik niet al te warrig ben

Je probleem kennen we , maar om dat misschien opgelost te krijgen ( ik zeg misschien) moest je eens deze tekst (klik erop) lezen over webgeschiedenis bewaart op de server van google, en hoe je dat kan uitschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet volledigheidshalve nog eventjes terug komen op mijn eerder bericht (post 6) :

Net gecheckt in IE 9 (die ik eigenlijk nooit gebruik) : hier blijft de kleur dezelfde...welke versie van IE staat er op jouw systeem ?...

Er werd me hier net bevestigd dat de kleur op mijn syteem blijkbaar ook wijzigt van blauw naar paars...feit dat ik dat niet zie heeft te maken met een vorm van kleurenblindheid waar ik effe geen rekening mee hield.

Sorry als dit eventueel voor verwarring mocht gezorgd hebben...:embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internet Explorer onthoud inderdaad welke links ingedrukt zijn. Dit is geen functie van google, maar een browser functie.

Google houd ook bij welke links ingedrukt worden. Het feit dat u aangeeft dat u bepaalde zoektermen en links een half jaar later nog tegen komt, kan enkel veroorzaakt worden door het niet opruimen / schoonmaken van uw browser geschiedenis, cookies, etc. Ofwel, u bent ingelogged met een google account. Dan worden alle zoekacties aan uw google gebruikersnaam gekoppeld.

Ik denk in uw geval dat u het probleem zou kunnen verhelpen door de internet sporen lokaal op uw eigen computer te wissen. Dus geschiedenis, cookies, autoaanvullen, etc.

In IE7 en IE8:

- U kunt Internet Explorer als volgt openen: klik op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_47.png en klik vervolgens op Internet Explorer.

- Klik op de knop Beveiliging en klik op Browsegeschiedenis verwijderen.

- U krijgt nu een lijstje te zien met items die u kunt aanklikken. U zet bij alle items een vinkje. Behalve bij de eerste ( de bovenste)

- Klik op "Verwijderen"

In IE9:

- U kunt Internet Explorer als volgt openen: klik op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_47.png en klik vervolgens op Internet Explorer.

- Klik op de knop Extra448ef968-d58a-43a2-b0cc-f396f4024f2c_14.jpg, wijs Beveiliging aan en klik vervolgens op Browsegeschiedenis verwijderen.

- U krijgt nu een lijstje te zien met items die u kunt aanklikken. U zet bij alle items een vinkje. Behalve bij de eerste ( de bovenste)

- Klik op "Verwijderen"

Direct na het verwijderen van de bestanden, mag u controleren of een link die eerst paars was, nu niet meer paars gekleurd is.

Wanneer u de betreffende link aanklikt, zal die de volgende keer wel weer paars gemarkeerd worden, totdat u weer de complete browse geschiedenis verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.