Ga naar inhoud

Terughalen e-mails na installatie windows 7


Firedon

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb zojuist de stap gezet van windows vista, naar windows 7.

Ik heb al mijn bestanden gekopieerd op een externe hdd, echter ben ik mijn mails vergeten (is een skynet e-mailadres en werkte met outlook express).

Is er enige manier om deze mails terug te kunnen krijgen?

Aangezien er echt wel belangrijke mails in zitten ivm werk en privé.

Groeten,

FireDon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn webmail staan er alleen de recente mails, na het overstappen van windows 7. (mails die ik vandaag heb gekregen)

Voor de rest staat er dus niets meer op.

Hmm, is echt hatelijk!

Niemand die misschien nog een methode weet?

Groeten

aangepast door Firedon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geluk hebt, en je hebt bij het overzetten van je bestanden naar een externe harde schijf de hele "documents en settings" directory gekopieerd, dan heb je een goede kans dat je mail files mee gekopieerd werden.

Standaard staan ze in "\Documents and Settings\"gebruiker"\Local Settings\Application

Data\Identities\{25FF2993-0CB8-4B58-BC29-2E4480601264}\Microsoft\Outlook

Express

Je moet wel "toon verborgen bestanden" hebben aanstaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Firedon.

Er zijn volgens mij nog twee dingen die je kan proberen, de eerste is een recovery prog laten op je computer om dan van de C: schijf alle data terug te halen, als deze klaar is ( en dat kan een tijd duren) kan je op zoek gaan naar de e-mail progamma extenties. Niet alles is weg na formateren er is een heleboel terug te halen.

De twee is mischien beter, dat je de contacten opbeld of een nieuwe e-mail stuurt met de mededeling dat je een bepaalde mail nog een keer wil. Als je mail van het werk gekregen hebt staan deze nog mischien daar in de mailbox bij verzonden mail of send items.

Succes Theodoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.