Ga naar inhoud

Microsoft Office


Spitsbroeder

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een probleem na het verwijderen van enkele niet meer gebruikte progamma's bleek plots mijn office niet meer te werken er werd mij door microsoft geadviseerd om via mijn DVD-Rom het program opnieuw op mijn pc te zetten wat ik uiteraard ook deed en het lukte maar groot was mijn verbazing dat ik geen enkel van de 4 dus Word-Excel-PowerPoint-OneNote ( Office 2007 voor Thuis en Studenten)kon openen.

Er is dus volgens mij door het verwijderen van bepaalde sofware iet te veel verwijderd dat nodig is om Microsoft Office te openen maar wat dat is nu mijn probleem.

Alvast Bedankt voor de eventuelele oplossing van mijn probleem.Groeten Spitsbroeder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een herstelpunt overwegen van juist voor je de software verwijderd hebt.

Hoe je dat doet lees je via de links, kies de juiste Windows versie.

http://www.pc-helpforum.be/f279/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27958/

http://www.pc-helpforum.be/f281/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27959/

http://www.pc-helpforum.be/f283/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27961/

Link naar reactie
Delen op andere sites

clarkie

Sorry hoor maar ook dit lukt niet,bij alle progamma's staat MS Office 2007 maar het gaat niet open,MS adviseerd om het program terug via de instel cd op de pc te zetten wat ik al verschillende keren gedaan heb,de instalatie verloopt goed nummer is ok op het einde na het afsluiten is de pret op, het program staat tussen al de andere maar kan niet geopend worden wegens een onbekende fout.Nogmaals bedankt groetjes Spitsbroeder.:dong:

aangepast door Spitsbroeder
typfout
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder Office met revo uninstaller.(klik erop)

[ATTACH]15724[/ATTACH]

Voer dan onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Herinstalleer dan Office.

HANDLEIDING REVO UNINSTALLER.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

clarkie

Ik heb deze handelingen tot 2x toe geprobeerd,bij het verwijderen met Revo kreeg ik de melding <installatiefouten> en vervolgens<Deze productinstallatie is beschadigd,voer Setup opnieuw uit via cd of dvd> maar dat is wat ik doe.

Via CCleaner alles zuiver gemaakt en register na Bacup hersteld en dit alles tot 2x toe,ik weet het ook niet meer Gr...Spitsbroeder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.