Ga naar inhoud

game laptop kopen


1Roy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

volgens mij zijn er wel de volgende verschillen:

492nl:

kloksnelheid: 2400MHz

processorkernen: quad core

681nl:

kloksnelheid: 2200MHz

number of cores: 2

klopt dat eigenlijk? Is bijvoorbeeld dat van die cores niet gewoon hetzelfde of een typfout ofzo?

als het wel verschillend is, maakt het dan veel uit?

Sorry dat ik zoveel vraag hoor maar zou het graag even zeker willen weten. Ik ben echt dankbaar voor de hulp:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

die andere is de MSI GE620dx-492nl waar we het eerder over hadden en die nu uit de assortimenten van de webshops lijkt te verdwijnen.

een link waar je de specificaties van de 492nl kan bekijken (2,4GHz):

MSI GE620DX-492NL - Laptopshop.nl

en hier nog een, haha, ze maken er maar een zooitje van geloof ik aangezien hier weer iets anders wordt beweerd (2,2 GHz) :

MSI GE620DX-492NL: specificaties, reviews, aanbiedingen en meer | Hardware.Info Nederland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey ik wil nog even doorgeven dat het gelukt is. Ik zit nu achter mijn DX-681NL en hij bevalt me prima. Het voordeel is nog wel dat omdat ik nu toch de 681 heb gekocht deze geen spiegelend scherm heeft (ook toevallig xD ) en verder is ongeveer alles wel hetzelfde. Iedereen bedankt die mij geholpen heeft bij het uitzoeken!

~opgelost~

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.