Ga naar inhoud

game laptop kopen


1Roy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn zus heeft ook een laptop met een glanzend scherm en die zegt letterlijk nu tegen mij "dat wil je niet". Het zou erg afleiden en ik zie eerlijk gezegd ook er de voordelen t.o.v. een mat scherm niet van in. Waarom maken ze die beeldschermen nou zo dat je jezelf en andere dingen er nog in terug ziet? Ik vind het wel jammer want het leek verder een prima keuze. Is er ook een laptop met (ongeveer) dezelfde prestaties die een scherm heeft dat niet spiegeld?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo 1Roy,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ok, ik was dus vandaag van plan om de MSI GE620DX-492NL ook daadwerkelijk te bestellen maar nu kom ik erachter dat het niet meer leverbaar is op laptopshop.nl. Weten jullie misschien waar ik de laptop in dat geval het beste kan bestellen? Hierbij is natuurlijk goedkoop/betrouwbaar belangrijk. Ik weet niet of het wat uitmaakt maar ik woon dus in Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht ik het eindelijk achter de rug te hebben is er weer iets mis:S

Bij laptopshop was de laptop niet meer leverbaar. Gisteren heb ik de laptop op de website van azerty besteld en vandaag kreeg ik een mail terug waarin ze vertelden dat het product niet meer leverbaar was. wat zou de oorzaak ervan kunnen zijn dat hij plotseling verdwijnt uit die assortimenten? eigenlijk heb ik nu dus nog dezelfde vraag als in mijn vorige bericht. ik heb op internet namelijk al wel gezien dat de prijzen nogal snel meer dan 100 euro kunnen verschillen. waar zou een goede optie zijn om de laptop te bestellen waar de prijs dus ook nog steeds ongeveer 1000 euro is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eens rondgekeken op het internet en ben de MSI GE620DX 681NL tegen gekomen. Deze is dezelfde prijs als de 492-NL (vanwege een aanbieding). Ik vraag me af wat eigenlijk het verschil is, aangezien ik geen verschil kan ontdekken. Is dit ook een goede keuze? Hier 2 links naar webshops waar ze het goedkoopst zijn.

MSI GE620DX-681NL2 | GE620DX-681NL | Informatique

MSI GE620DX-681NL2 - Notebookshop.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.