Ga naar inhoud

game laptop kopen


1Roy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Eigenlijk ben ik benieuwd hoe het ondertussen met 1Roy gaat ?...:hmmmm:

Er werden reeds diverse tips gepost maar het is ondertussen een paar dagen geleden dat we onze topic-starter nog "hoorden"...het lijkt me dan ook aangewezen dat we eerst haar / zijn volgende reactie afwachten... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor al jullie reacties! (zonder jullie hulp zie ik door de bomen het bos niet meer:D)

1Roy was druk bezig met het voorbereiden van zijn proefwerkweek:-)

dus gekeken naar mijn budget en wat ik van mijn nieuwe laptop verwacht zou de MSI GE620DX-492NL de beste keus voor mij zijn?

met welke settings zou deze laptop spellen als skyrim/CoD/Battlefield aankunnen (laag/normaal/hoog)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit zo hoor dan lijkt het me een prima laptop. Ik vraag me alleen nog 2 dingen af:

- is de koeling in orde? Natuurlijk wordt zo'n laptop wel warm als je zware programma's draait (en maakt veel geluid?) maar is de koeling goed genoeg om hem op een acceptabele temperatuur te houden?

- ik lees hier dat de laptop een glanzend scherm heeft. nou heb ik op dit moment een mat scherm waar veel mensen kennerlijk voorkeur voor hebben. ik ben niet van plan om buiten te zitten met de laptop of vol in de zon, maar als ik gewoon in de huiskamer zit en er valt wat licht op het scherm, is dit dan erg storend of valt dat allemaal wel mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van matte schermen etc weet ik niet veel, je moet er tegen een goede hoek inzitten (90graden) en dan heb je normaal NIETS. (als we de fysica geloven)

De koeling moet normaal wel goed zijn. Het moet het max van de processorsnelheid kunnen koelen. Tenzij je aan overclocken denkt, maar dan weet ik niet of dit ermee kan.

Maar de koeling mag dus geen probleem zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.