Ga naar inhoud

game laptop kopen


1Roy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik ben van plan een nieuwe game laptop te kopen aangezien mijn huidige inspiron 1501 faalt bij de simpelste spellen:dong: Tijd voor een laptop met wat meer klasse dus. ik weet dat je voor gamen beter een desktop kan kopen maar aangezien ik volgend jaar op kamers ga moet ik hem 2 maal per week verplaatsen en wordt het dus echt wel een laptop. ik denk dat het daarom wel handig is dat het geen 17' laptop wordt maar eerder iets rond de 15,x' toch? aangezien die al wel zwaar genoeg zijn. wat ik van mijn laptop verwacht is dat ik de recentste spellen in ieder geval kan spelen, het liefst natuurlijk op gemiddeld/hoge kwaliteit. Ik moet bekennen dat ik niet zo veel kennis heb op dit gebied en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. mijn budget ligt rond de 1200 euro (wat niet betekent dat het perce opmoet:D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Asus, bedankt voor je reactie,

Ik heb eens gekeken bij Laptop Match Maker. ik krijg de volgende laptops te zien (allemaal 15,6'):

1.jpg

2.jpg

ik heb wel hel idee dat als ik bepaalde laptops met elkaar vergelijk dat die prijs/kwaliteit verhouding best wel verschillend is. Sommige dingen begrijp ik wel maar bij het verschil tussen al die videokaarten/processors haak ik af:-) prestaties van de laptop vind ik overigens ook belangrijker dan schijfruimte of batterijduur.

aangepast door 1Roy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd ben ik nooit voorstander geweest van de combinatie gamen / laptop...dit omwille van de vaak voorkomende problemen met koeling.

Dus : ben ik ook van mening dat wanneer je toch wil gamen op een laptop, je dan ook voor een rasechte game-laptop moet gaan...en, dan kom je helaas ook meteen in de hoogste prijsklasse terecht zoals bijvoorbeeld de Alienware en de G-reeks van Asus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was een tijdje geleden aan het zien voor eventuele game laptop, en zag ook alienware staan natuurlijk ;)

Maar dat is wel overdreven met de prijs etc! (vind ik)

Ik kwam uit bij de dell XPS 15 of 17, zelf mss nog een beetje aanpassen qua processor, ram en grafische kaart (wat je kan selecteren).

Uit eigen ervaring vind ik dell persoonlijk wel goed, er bestaan natuurlijk ook andere merken zoals asus etc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel oppassen: Alle drie querty toetsenbord!

Voor de rest, mooi

Enkel:

eerste en derde laptop: Harde schijf heeft maar 5400 rpm. Maarja, dat is niet zo belangrijk bij het gamen.

Persoonlijk,

Vergelijking tussen eerste en tweede:

2de komt er beter uit.

- Zeflde prijs

- Kloksnelheid processor van 2de beter

- Harde schijf snelheid

- Grafische kaart

Tussen 2de en 3de dan

Toch beter de 2de denk ik.

Prijs is 200 euro meer, maar er zijn niet echt veel voordelen, enkel groter scherm.

De harde schijf snelheid van 3de is minder, kloksnelheid van 2de sneller.

Dus over het algemeen:

2de is voordeliger.

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.