Ga naar inhoud

Wel wifi + iPad, geen internet via laptop


Tom2052

Aanbevolen berichten

ok, de modem : SURFboard SB5100E EuroDocsis

in de instellingen van de netwerkadapter staat momenteel volgens mij alles aangevinkt, heb geprobeerd met ipv6 uit te vinken maar dat helpt niet, beiden staan op automatisch ip en dns verkrijgen

nog even opmerken dat tot vorige week sinds oktober 2011 een ipad en de laptop via dit draadloze netwerk werkten (en sinds december 2011 ook nog een ipone)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nog even opmerken dat tot vorige week sinds oktober 2011 een ipad en de laptop via dit draadloze netwerk werkten (en sinds december 2011 ook nog een ipone)...

En lukt surfen met de ipad en iphone zonder problemen? Als dit het geval is is een verstoord signaal van je WAP onwaarschijnlijk. Heb je al eens getest als de verbinding beter is als je echt in de buurt van je WAP staat, werkelijk zonder enige muren/kasten/... tussenin?

Heb je ergens de mogelijkheid een externe adapter te gebruiken of te lenen bij iemand die je kent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel geen, ik heb toen dit probleem zich voordeed een nieuw onbeveiligd netwerk opgezet

---------- Post toegevoegd om 13:36 ---------- Vorige post was om 13:34 ----------

Ik kan nog in het access point, kan momenteel niet zeggen of dit met deze specifieke gegevens lukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk type beveiliging gebruik je ? WEP, WPA/PSK ....

Kan je nu bij de instellingen van je access point de informatie voor deze vraag vinden?

Kan je ook nog eens een screenshot toevoegen van de instellingen van je access point. Op dit moment kan je nog steeds niet surfen op het internet vermoed ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.