Ga naar inhoud

Wel wifi + iPad, geen internet via laptop


Tom2052

Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

via de wizard kan in de access point niks doen, op een bepaald moment in het proces (bij het instellen van de beveiliging) kan ik niet meer op 'verder gaan' klikken, (of exit) enkel nog back, vermoed dat ze vergeten zijn om coding achter die knoppen te steken

ik heb de instelling handmatig gedaan zoals ik ze zou doen via de wizard

Link naar reactie
Delen op andere sites

printscreen van de lan instellingen van het wap (met de kabel in de pc)[ATTACH=CONFIG]16043[/ATTACH]

Tom2052,

Als deze setting nog steeds van kracht is kan het AP nooit werken aangezien zijn fixed IP in een andere range (domein) ligt dan het publieke IP adres dat je van de telenet modem krijgt.

Trouwens, ik begrijp niet hoe deze opstelling ooit heeft kunnen werken zoals je beschrijft in je eerste posts.

De Motorala is een modem geen router. Ik zie in het hele topic trouwens nergens een vermelding van een router.

De enige manier dat dit zou kunnen werken is indien het AP als acces point ingesteld stond. Op die manier werkt het eigenlijk als een kabel, het geeft gewoon het netwerkwerk verkeer draadloos door aan het modem. Je kan dan wel maar één verbinding tegelijk maken.

Alle commentaren inzake gateway's etc zijn in deze optiek dan ook niet van tel aangezien ze allen te maken hebben met het gebruik van een router, die blijkbaar niet aanwezig is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.