Ga naar inhoud

Contiue activiteit van de zandloper op een pc


spookie2005

Aanbevolen berichten

Ik moet erbij zeggen dat er een paar keer de melding werd gemaakt dat er administrator rechten nodig waren voor iets en iets van kan het bestand niet vinden...(?)

Je dient met de rechtermuisknop op combofix.exe te klikken en dan run as administrator klikken

Probeer nog eens een logje te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op c:\ geen log te vinden maar dus wel op c:\combofix\combofix.txt en dat is hetzelfde als wat ik hier laatst heb gepost.Wat ik nu kan meegeven zijn volgende foutmeldingen:

Combofix start op met: Kan het bericht voor berichtnummer 0x8 niet vinden in berichtenbestand voor System

En dan ook hier weer Access denied,Administrator permissions are needed to use the selected options.Use an administrator command prompt to complete these tasks na het bericht van Voltooid deel 30.Ik merk dat er nog meldingen waren maar dit ging te rap om te noteren maar het moeten die zijn die ik hier ook al heb vermeld.Ik wil het zeker nog eens proberen om de andere foutmeldingen te noteren als het nodig zou zijn...

En dit heb ik dus "gerund as administrator"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel je logje in bericht 8 als bericht 10 zijn onvolledig. Zitten er onder de titellijnen geen andere aanduidingen meer ? In het eerste geval is er een foutmelding ... wat eventueel nog tot blokkering zou kunnen leiden, maar in het tweede geval beperkt je geplakte log zich enkel tot de hoofding. En dat is wel heel erg vreemd. Kan je ofwel nog eens kijken of er niets meer te vinden is, ofwel Combofix nog eens in "veilige modus" laten scannen. Het resultaat lezen we dan wel in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan eventueel ook eens volgende proberen (uitschakelen van DEP):

  • U kunt Systeem als volgt openen: klik op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_47.png, klik opConfiguratiescherm, klik opSysteem en onderhoud en klik vervolgens opSysteem.
  • Klik op Geavanceerde systeeminstellingen. 18abb370-ac1e-4b6b-b663-e028a75bf05b_41.png Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.
  • Klik onder Prestaties op Instellingen.
  • Klik op de tab Preventie van gegevensuitvoering (DEP) en klik vervolgens op DEP voor alle programma's en services inschakelen, behalve voor de hieronder geselecteerde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's inderdaad gelukt zodat ik geen foutmeldingen meer krijg na het opstarten van combofix maar nog iets anders doet combofix blokkeren denk ik dan...Door de handleiding te lezen kan ik nu zeggen dat ik waarschijnlijk nog geen enkele keer een log heb bekomen!Want als Combofix gedaan heeft met scannen zou het logje moeten verschijnen en uiteindelijk is dat zeker nog niet gebeurd.Het logje wat ik telkens gepost heb was te vinden onder c:\combofix en niet onder c:\ . Wat zou ik nog kunnen controleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je een foutmelding of loopt het programma gewoon vast? Als er een foutmelding verschijnt, post deze dan gelijk even in je volgende post.

Wel,die error van 0x8 kan het bestand niet vinden is weg...Nu heb ik deel 1-5 voltooid deel en daarna begint het met "syntax error Pass legal for license information en daarna terug voltooid deel. Dit vanaf deel 6 tot 10.Deel 11 tot 16 voltooid deel en vanaf deel 17 die syntax error weer en dan nu al 6X Kan het opgegeven programma niet uitvoeren.Zo ver ben ik voorlopig...Die syntax error,dacht ik gelezen te hebben dat je dan de pc moet herstarten of ben ik mis?

het scannen is weer eens afgelopen zonder rapport en dan houdt het flikkeren van de cursor op maar heb dan bv soms ook geen netwerk ineens.

aangepast door spookie2005
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.