Ga naar inhoud

Teamspeak 3 en static


trikke11

Aanbevolen berichten

Belgacom nogmaals aan de lijn gehad. Juffrouw ging mijn verbinding eens bekijken en viel wijd van haar stoel: mijn lijn wordt gigantisch vaak onderbroken per dag. Ze is gestopt met teruggaan in de tijd, want dat zou te lang geduurd heben. Ze beweert dat dat aan mijn modem ligt. Bedoelde ze daar de modem in mijn PC mee of de router die ik gebruik ? De router dan maar. Die is niet van Belgacom en geeft foutmeldingen door. Dus ook foute info over de downstream margin. Het zou allemaal opgelost zijn als ik een Belgacom router zou gaan kopen. En dan kan ik meteen vragen voor een VDSL2 verbinding. Die zijn nieuw en sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

In de Belgacom winkel wilden ze me 50 euro laten betalen voor de aansluiting op VDSL2 en ik zou een Belgacom router moeten installeren. Met daarop slechts twee aansluitingen.

Dat mijn huidig abo ruimschoots zou moeten volstaan om zonder problemen te gamen, vonden ze daar geen argument.

Waarom zou ik nog maar eens geld ophoesten als ze het nu al niet kunnen doen marcheren ?

De Belgacom-vreemde router is meteen de schuldige. Is dat ook zo ? Is het mogelijk dat mijn router wel de juiste informatie geeft over de downstream margin van de verbinding ?

En dan wilden ze me ook nog snel Belgacom TV aansmeren ?! Terwijl ze niet eens mijn internetverbinding kunnen doen werken of de moeite willen doen om eens na te gaan wat er scheelt. Ik zal eens rap zijn. *zucht*

Twee aansluitingen op hun VDSL2 router is te weinig. Ik wil 2 PC's en een PS kunnen aansluiten. Met een Hub ertussen, stelden ze voor. Hoppakee, weeral extra hardware. Kan iemand me een Hub aanbevelen als ik ten einde raad toch voor VDSL2 kies ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee aansluitingen op hun VDSL2 router is te weinig. Ik wil 2 PC's en een PS kunnen aansluiten. Met een Hub ertussen, stelden ze voor. Hoppakee, weeral extra hardware. Kan iemand me een Hub aanbevelen als ik ten einde raad toch voor VDSL2 kies ?

Dit kan je oplossen door een switch te plaatsen en dan kan je zoveel computer aansluiten als je wilt.

Maar als uw abonement vermeldt dat er slechts 2 computer kan aansluiten dan kan je beter een access-point nemen of een router zodat Belgacom niet kan zien hoeveel computer je hebt aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandaag overschakeling naar vdsl2 in gang getrapt. 12 mei effectief. En gratis bij wijze van actie. Niks te verliezen dus. Ik heb een spuuglelijke en gigantische router meegekregen. Als het hiermee niet opgelost geraakt, overweeg ik een andere provider.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Rond de middag kreeg ik telefoon van een technieker van Belgacom dat ie me zou overschakelen op VDSL2 en dat ik ff out of space zou zijn.

Terwijl ik de spuuglelijke, nieuwe modem installeerde en mijn netwerk erop aansloot, kreeg ik al telefoon van Belgacom om te vragen of alles naar wens verliep ! Tegen alle verwachtingen en ervaringen met dit soort ondernemingen in, kon ik direct probleemloos online.

Ik heb meteen mijn verbinding uitgemeten. 2.33 Mbps up en 11.37 Mbps down en een ping van 128 ms. Ik heb al twee nachten in tjokvolle servers luchtgevechten uitgezweet zonder een seconde communicatie verloren te hebben. Happy joy joy.

Het is alleen jammer dat ik al jaren betaal voor een verbinding die het net zo goed zou hebben moeten afkunnen. We leven in een vreemde wereld. Als ik Belgacom niet op de hoogte had gebracht van mijn probleem had ik nooit geweten dat ik voor hetzelfde geld een veel snellere lijn kon krijgen.

Bedankt aan alle piepels die me hier ter hulp snelden. Jullie zijn reuzen !

Hartverwarmend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.