Ga naar inhoud

Teamspeak 3 en static


trikke11

Aanbevolen berichten

Ik ben vertrouwd met het dLAN systeem, gebruik het zelf ook. De internetverbinding lijkt het uitstekend te doen. Als je nergens anders problemen ondervindt en je hebt behoorlijk goede ping waardes.

Heb je al eens geprobeerd met een andere hoofdtelefoon? Heb je last van geluidsvervormingen bij andere spellen/audiobestanden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb om de hoofdtelefoon als schuldige uit te schakelen een exemplaar gekocht met een ingebouwde geluidskaart en het maakte helaas totaal geen verschil. Iedereen krijgt me veel mooier te horen, maar andersom scheelt het geen lettergreep.

Ik speel eigenlijk geen andere games waarbij ik TS gebruik. Maar als ik bijvoorbeeld in onze eigen server de wekelijkse trainingen bijwoon is er vreemd genoeg geen probleem. Terwijl die server zich toch ook ergens in Amerika bevindt.

Wat de dLan betreft: ik aarzel omdat ik een gigantische batterij aan stekkerdozen nodig heb om de boel hier aan power te helpen. En net dat raden de fabrikanten af als je geen snelheid wil verliezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de dLan betreft: ik aarzel omdat ik een gigantische batterij aan stekkerdozen nodig heb om de boel hier aan power te helpen. En net dat raden de fabrikanten af als je geen snelheid wil verliezen.

Uit alles wat hierboven al beschreven staat is zo stilaan wel af te leiden dat jouw verbinding met het internet eerder niet het probleem is. Het systeem voor dLan is inderdaad gevoelig voor een juiste installatie (connector moet rechtstreeks in het stroomnet geplaatst worden). Maar opnieuw denk ik niet dat je daarmee veel vooruit geholpen zal zijn.

Vreemd dat je geen problemen ondervindt bij de trainingsessies. Het probleem blijkt zich dus werkelijk enkel voor te doen bij je simulator en dat wanneer het drukker wordt.

Ik ga er verder geen doekjes om winden: ik moet eerlijk bekennen dat ik niet direct een oplossing weet voor jouw probleem, noch de oorzaak :embarassed:. Echter geen reden om direct weg te lopen, ik roep nog de hulp in van collega's. Misschien hebben zij wel nog een schitterend idee.

Groeten,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat opviel na het lezen van je topic is het feit dat je een downloadsnelheid behaalt van 4 Mbps...daar waar je abonnementsformule het heeft over (max) 25 Mbps...:hmmmm:

Kan je eens een (voorlopige) kabel door de woonst "gooien" met als doel een (rechtstreekse) internetverbinding te realiseren met een minimum aan componenten ?...

Check nadien wat het resultaat is van deze actie : een nieuwe Speedtest en evolutie van de "blikkerige" en wegvallende stemmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ik ! Morgen. Ik meen me te herinnenen dat ik dat al eens probeerde. Zonder verbetering. Ik heb al zoveel geprobeerd, maar ik doe het morgen absoluut nog eens. Ik herinner me zeker dat ik Belgacom al eens confronteerde met het verschil. Reactie: niet alle lijnen kunnen dat aan, als je in de verkeerde buurt woont, heb je gewoon pech. Duh !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de afstand tussen de splitter (telefooncontact) en de modem/router zo kort mogelijk houden.

Je kan beter de Linksys vlak bij de splitter zetten en dan 10 m utp kabel (cat 5e) gebruiken om je pc te verbinden, dat zal minder verzwakking geven dan 10m telefoonkabel.

Welke Linksys gebruik je juist?

Kan je eens kijken bij de settings van de linksys naar de lijnwaarden van de verbinding?

Die vind je normaal onder de tab Status bij DSL connectie

Kan je daarvan een screenshot maken en hier posten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oops, daarvoor woon ik dan inderdaad serieus verkeerd. Het telefooncontact zit in de hal. Waar mijn PC's niet staan. ;-)

Van het telefooncontact utp naar de PC's krijg ik nog voor mekaar, maar de Playstation zit ook op het netwerk en da's onbegonnen werk. Damn. :hmpf: Misschien toch maar zo'n dLan overwegen...

Ik probeerde net nog rechtstreeks de snelheid te meten, maar toen bleek dat dat niet ging. De stekker van de telefoonkabel heeft slechts 4 pinnetjes en die doet het in de router wel, maar rechtsreeks in de PC uiteraard niet.

De Linksys is een Wireless-G ADSL Home Gateway.

netwerkstatusW726022012.png

aangepast door trikke11
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat dan de Linksys maar staan waar hij nu staat.

De afbeeldingen tonen aan dat je een bekabelde verbinding hebt met de Linksys en daar is de snelheid geen probleem.

Het snelheidsprobleem zit aan de Wan zijde van de verbinding.

Open je browser, tik 192.168.1.1 in de adresbalk en druk enter.

Geef indien nodig het paswoord in en je komt op de Linksys terecht.

Ga nu naar de tab Status en dan DSL connectie. De gegevens van die pagina zou ik moeten hebben.

Kan je daarvan een afbeelding maken en hier posten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.