Ga naar inhoud

Kan Bear Paw 6400TA Pro 1.1 niet verwijderen.


Gast g.h.l.gerrits

Aanbevolen berichten

Gast g.h.l.gerrits

Omdat er scanner problemen zijn met Scan Express A3 USB.(Loopt vast bij starten,aandrijf riem verspringt op tandwiel.)als ik programma wil verwijderen loop ik tegen volgende probleem aan.ZIE BIJLAGE.

Bij voorbaat VEEL dank. g.h.l.gerrits

post-29262-1417704747,8542_thumb.jpg

post-29262-1417704747,8956_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijdert de scan programma in configuratiescherm / software

Download CCleaner

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Ook register reinigen en dan computer opstarten

Download scan drivers

Installeert de driver

Werkt het dan nog niet dan zou ik eens met scanwiz proberen

Je kan het gratis testen om te zien of het zo wel werkt.

Voor weinig geld kan je dan kopen.

Ik gebruik het zelf ook en vind het beter dan de orginele scan programma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Verwijdert de scan programma in configuratiescherm / software

Download CCleaner

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Ook register reinigen en dan computer opstarten

Download scan drivers

Installeert de driver

Werkt het dan nog niet dan zou ik eens met scanwiz proberen

Je kan het gratis testen om te zien of het zo wel werkt.

Voor weinig geld kan je dan kopen.

Ik gebruik het zelf ook en vind het beter dan de orginele scan programma

Eerst veel dank voor het snelle antwoord.

CC cleaner gebruikte ik al zonder resultaat.

Softi Scan Wis,kan ik de scanners wel selecteren

,maar kan er niet meewerken.

Ik zoek iets om Bear Paw 6400TA Pro Versie 1.1 te verwijderen,Versie 1.0 kan ik normaal verwijderen.

Ik ga er vanuit dat er iets met de driver van de 1.1 versie wat mis is????

Nogmaals veel dank. g.h.l.gerrits.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Probeer de software te verwijderen met Revo Uninstaller (klik er op)...wanneer je dit hebt uitgevoerd is het aangewezen je systeem opnieuw op te schonen met Ccleaner.

Veel dank voor de snelle reactie!!

Eerst een (domme)vraag,na met CC en Register Scan Herstellen??

Of moet ik daar wat verwijderen??

Bij Revo uninstaller loop ik tegen het zelfde probleem aan als van uit Software BearPaw6400TA Vers.1.1 verwijderen.Het programma gebruikt het zelfde verwijderings programma?? Zie bijlage.

Met geforceerd verwijderen,naam ingeven doe ik fout?Wordepost-29262-1417704748,7249_thumb.jpgn geen bestanden gevonden?Nogmaals dank g.h.l.gerrits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Installeer Bearpaw opnieuw.

Probeer dan de verwijdering nog eens via REVO.

Goede (Avond?)

Dat lukt ook niet.De versie 1.0 kan ook met Revo verwijderd worden,maar de update versie 1.1 blijft het probleem.

Het register scannen met CC cleaner,dan Herstel geselecteerde problemen is dat voldoende? In het register knoeien zie bijlage,kan dat ongestraft????

Groet g.h.l.gerritspost-29262-1417704749,1922_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast g.h.l.gerrits
Knoeien in het register is niet zonder gevolgen !

Op welke manier heb je Revo uitgevoerd ?...probeerde je ook de gevorderde manier ?...

Waar kan ik dat vinden?

Groet g.h.l.gerrits.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.