Ga naar inhoud

Ssd


Velibor

Aanbevolen berichten

Hallo Beerke10,

Heb uw raad volledig opgevolgd en het is mij gelukt de SSD te configureren!

Fijn te horen dat het gelukt is.

Wat staat er mij nu nog te doen met het station G Hitachi 1,81 TB ? Een partitie maken ?

Je hebt een drive-letter. Als je alle data gesaved hebt dan kan:

- Ingeval de G:\-schijf FAT32 is, deze met Windows, Start, Configuratiescherm, Systeembeheer, Computerbeheer, Schijfbeheer, deze G:\ omzetten naar NTFS. Normaal gaat dit zonder gegevensverlies, maar je weet nooit.

-Je kan eventueel partities bijmaken. Dit geeft voordelen bij het maken van Images, en is ook ordelijker. Je kan bvb een partitie maken voor Muziek, eentje voor Foto, eentje voor Film enzovoort. Gebruik hiervoor liefst een extern programma zoals het (gratis) Paragon Partition Master Free.

Beerke10

Vul je systeemgegevens in bij je profiel, zo kunnen we je beter, sneller en gerichter helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb ik begrepen. Ik heb het aangekochte 'programma Disk Director Suite' waar ik ook een partitie kan meemaken.

Die HD schijf Hitachi is ingebouwd. Vroeger stond daar Windows 7 64 bit. Maar zoals ik al heb uitgelegd start mijn desktop pc nu veel vlugger op met de SSD Corsair.Heb dus die schijf HD geformatteerd.Als ik bv Nero 7 erop zou installeren, krijg ik dan ook automatisch een snelkoppeling '' NERO'' op mijn bureaublad ? of vergis ik mij.

Velibor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrepen.

Heb nog een vraagje (indien het mogelijk is om te antwoorden)?

Mijn pc heeft Sentry LX NZXT aan boord. zie Google

en handleiding in de Engelse taal : http://www.nzxt.com/Download/sentrylx_manual_eng.pdf

Wanneer ik de tijd,datum, ect configureer, dacht ik dat alles opgeslagen was. Maar ...na een herstart mocht ik opnieuw beginnen met de configuratie. Denkt U dat er een middel is om de gegevens op te slaan ? en niet meer moet configureren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.