Ga naar inhoud

Mails verwijderen


Antoon

Aanbevolen berichten

Ik kan al enkele weken geen gelezen mails meer verwijderen,nu heb ik een map gemaakt en daar sleep ik ze naartoe dat gaat wel,maar als ik op het kruisje druk om te verwijderen dan krijg ik een waarschuwing dat de mails niet kunnen verwijderd worden;Wat moet ik doen om dat op te lossen.bij voorbaad mijn dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk mailprogramma gebruik je? Outlook express, outlook of nog iets anders?

Als je online naar je mail gaat, kan je dan de gelezen berichten verwijderen?

Ja ik gebruik Outlook express, Ik was mails aan het verwijderen en dan is het opeens niet meer gegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we eens kijken of Outlook Express zelf niet defect is. Open een nieuwe map op je bureaublad : noem deze bvb. "Oulook Express". Ga dan naar de standaardlocatie van de OE-bestanden : C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express

Daar zitten allemaal .dbx-bestanden, waarin de verschillende mappen van OE zijn samengevoegd : bvb. Postvak In.dbx, Verwijderde Items.dbx, enz. Dit zijn normaal "verborgen bestanden". Indien je deze bestanden daar niet kan vinden, moet je eerst de optie "verborgen bestanden tonen" inschakelen.

Daarna mag je al deze .dbx-bestanden verplaatsen naar de nieuwe map op je bureaublad. Indien dit gebeurd is, start je Outlook Express opnieuw op. Dat is nu met allemaal lege mappen. Probeer dan enkele berichten naar je eigen mailadres te verzenden en kijk ook eens of je deze aangekomen berichten kan verplaatsen naar bvb Verwijderde Iterms, o.i.d. Indien dit allemaal achter de rug is, geef dan even een seintje of dit gelukt is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Antoon,

Lukt het terug om mails te verwijderen?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.